۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۶۱۴۵۲
وزیر اقتصاد در نشست مشترک با کمیسیون اقتصادی مجلس:

تعامل مجلس و دولت سبب تسریع در حل مشکلات اقتصادی می شود

وزیر اقتصاد با بیان این که تعامل مجلس و وزارت اقتصاد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک می‌کند، گفت: گزارش عملکرد وزارت اقتصاد در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه شد.
مسعود کرباسیان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، افزود: در دولت یازدهم، کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد جلسات تخصصی متعددی در حوزه‌ لوایح و طرح‌های مشترک برگزار کرده است.

وزیر اقتصاد اظهار داشت: با تعامل و همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان امور مالیاتی مراحل بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در حال اتمام است و این لایحه به زودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود.

وی افزود: همچنین لوایح مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صندوق مکانیزه‌های فروش توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.

کرباسیان تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان‌های تحت نظر این وزارتخانه در سال ۹۶ به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و نقطه نظرات نمایندگان در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان شد.

وی گفت: برای اصلاح امور اقتصادی کشور پیشنهادات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در امور مختلف مانند اصلاح امور ارزی مد نظر قرار گرفته می‌شود.

وزیر اقتصاد در پایان یادآور شد: امیدوارم با تعامل خوبی که بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد روند حل مشکلات اقتصادی کشور تسریع یابد.

شایان ذکر است، در این جلسه درباره مباحث روز اقتصادی، و برنامههایی در جهت توسعه و رونق اقتصادی کشور و استمرار تعامل و همکاری بیشتر بین کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز بحث و گفتوگو شد./878/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات