۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۶۱۳۸۴
حجت الاسلام میناپور:

تحصیل ۱۴۰۰ طلبه در حوزه علمیه برادران لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان از تحصیل یک هزار و ۴۰۰ طلبه در حوزه علمیه برادران استان خبر داد و گفت: امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر داوطلب ورود به حوزه هستند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت‌الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تمدید مهلت نام نویسی در حوزه علمیه برادران گفت: داوطلبان ورود به حوزه تا امروز، 27 فروردین ماه می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش امسال حوزه علمیه برادران لرستان بر مبنای کیفیت محوری است، افزود: تاکنون بیش از 400 نفر ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه پذیرش در مقاطع سیکل تا تحصیلات تکمیلی دانشگاه صورت می گیرد، عنوان داشت: اگر همه شرکت کنندگان شرایط و توانایی لازم را داشته باشند پذیرش خواهند شد چراکه محدودیتی در پذیرش وجود ندارد.

تحصیل یک هزار و 400 طلبه در حوزه علمیه برادران لرستان

مدیر حوزه علمیه لرستان از تحصیل یک هزار و 400 طلبه در حوزه علمیه برادران استان خبر داد و گفت: طلاب در مدارس علمیه مشغول فراگیری علوم دینی بوده و در امر تبلیغ نیز فعالیت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در راستای همکاری، تعامل و تلاش مدیران و معاونان مدارس بتوان از بین داوطلبان ورود به حوزه جوانان با استعداد و علاقه مند را جذب کرد.

حجت الاسلام میناپور تصریح کرد: مهم ترین معیار و ملاک در پذیرش طلاب جدیدالورود توانایی علمی، داشتن استعداد و علاقه و اخلاق است.

گفتنی است، علاقمندان واجدالشرایط مقطع هشتم به بالا، دیپلم و مقطع دانشگاهی می‌توانند برای تحصیل در دوره‌های بلند مدت و سفیران هدایت برای سال‌ تحصیلی ۹۸-۹۷ در حوزه علمیه برادران لرستان نام نویسی کنند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات