۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۳۶۶
سردار کوثری در گفت وگو با رسا:

حمله به سوریه نشانه ضعف و عصبانیت کشورهای غربی است ‌| جبهه مقاومت ساکت نخواهد نشست

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله حملات آمریکا و متحدانش به سوریه را فرو رفتن بیشتر در باتلاق دانست و گفت: جبهه مقاومت ساکت نخواهد نشست و ضرباتی بر پیکر آن‌ها وارد خواهد کرد.
سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله

سردار اسماعیل کوثری، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، شکست‌های پی در پی جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت بویژه آزادسازی غوطه شرقی را باعث تحرکات اخیر توصیف کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت به صورتی بود که نشان داد تمام هزینه‌هایی که آمریکا، انگلیس و فرانسه انجام داده بی‌تأثیر بوده است و هیچ قدرتی در منطقه ندارند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تصریح کرد: این حرکات و حمله به مردم بی‌دفاع در سوریه نشان از ضعف و عصبانیت کشورهای غربی است؛ آن‌ها نمی‌توانند کاری روی زمین انجام دهند بنابراین مجبورند که از راه دور موشک بزنند و واضح است که با این نوع حمله باز هم نمی‌توانند پیروزی یا اقتداری در منطقه به دست آورند بلکه ضعف خود را بیشتر به نمایش می‌گذارند.

سردار کوثری با تأکید بر مقاومت مردم سوریه گفت: این مردم مصمم و محکم ایستاده‌اند و کوتاه نمی‌آیند؛ آمریکایی‌ها هم با روحیه سوری‌ها آشنا هستند و می‌دانند به هیچ طریقی توانایی به زانو درآوردن آن‌ها را نخواهند داشت.

وی درباره احتمال ادامه حرکت‌های آمریکا علیه سوریه گفت: در ادامه احتمال می‌رود تا با دروغ‌پراکنی نظامیان و ارتش سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی متهم کنند و به دنبال اعمال تحریم علیه این کشور باشند؛ البته اگر می‌توانستند که از این طریق به نتیجه برسند قبل از اینکه تیم حقیقت‌یاب کار خود را انجام دهد چنین حمله‌ای را انجام نمی‌دادند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تصریح کرد: با این کارها آمریکا و متحدانش راه به جایی نخواهند برد و با این جنایات در باتلاقی عمیق‌تر فرو می‌روند و ملت‌های منطقه هم بیشتر این جنایتکاران را می‌شناسند؛ جبهه مقاومت ساکت ننشسته و ضرباتی بر پیکر این‌ها وارد خواهد کرد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات