۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۶۱۳۵۸
حجت‌الاسلام ذوالنور در گفت وگو با رسا:

مسؤولان "ما می توانیم" را باور کنند‌ | عدم توجه به توان داخلی سبب شکست می شود

رییس فراکسیون روحانیت مجلس، مهمترین قدم در حمایت از کالای ایرانی را اعتقاد مسؤولان به شعار ما می‌توانیم دانست و گفت: مسؤولان باور کنند که در جنگ گسترده اقتصادی هستند.
حجت الاسلام ذوالنور

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره حمایت از کالای ایرانی گفت: اولین و مهمترین مسأله این است که مسؤولان کشور به شعار ما می‌توانیم باور و اعتقاد داشته باشند و باور کنند که در جنگ گسترده اقتصادی هستند و اگر به نسخه‌های داخلی و تقویت توانمندی‌های داخلی توجه نکنند در این جنگ شکست می‌خوریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تقویت تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا ابراز داشت: راه گشایش در اقتصاد کشور مبارزه با قاچاقی است که حجم سالانه 25 میلیارد دلاری دارد و نفس تولید کننده را می‌برد.

وی تصریح کرد: تولید کننده در مواجهه با انواع بیمه‌ها، مالیات‌ها و پرداخت‌های دیگر و کمبود سرمایه‌ای که جهت تأمینش سودهای بالایی را می‌پردازد توانی برای تولید نخواهد داشت؛ تولید کنندگان ماه شبیه پرندگانی هستند که بال و پرشان را بریده‌ایم و به آن‌ها می‌گوییم بپرید.

حجت‌الاسلام ذوالنور تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی امیدوار است با عزم قاطع تمهیداتی برای شتاب مبارزه با قاچاق کالا و ارز اندیشیده شود گه جلساتی  متشکل از بیست و چند دستگاه و وزارتخانه  است که وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، ناجا، وزارت کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، گمرک و دستگاه‌های دیگر است.

وی گفت: نباید فقط از موضع دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی مورد بحث نگاه نشود بلکه بخش خصوصی مانند اتحادیه اصناف و پوشاک، تولید کنندگان، انجمن پوشاک ایران، مسئولان صنایع نساجی کشور وجود دارند و موضوع به طور جدی با زوایای مختلف باید مورد بحث قرار گیرد./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات