۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۳۴۵
حکیم:

نخست وزیرآینده باید متعهد به الزامات خاصی باشد

رییس ائتلاف ملی عراق در سخنانی بر وظایف مهم نخست وزیر آینده عراق و تعهدات خاص وی در مرحله پیش رو تاکید کرد.
سید عمار حکیم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رییس جریان حکمت ملی با اشاره به اینکه نخست وزیر آینده عراق تعهدات به خصوصی را در مرحله پیش رو بر عهده خواهد داشت، گفت: از جمله این تعهدات پایبندی به اجرای برنامه ای شفاف به منظور خدمات رسانی در  یک جدول زمانی مشخص و  همچنین ارائه گزارش سالیانه در خصوص  اقدامات انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه در مرحله پیش رو، اقدامات نخست وزیر، سالانه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: این مرحله، مرحله تحکیم اعتماد میان نظام سیاسی  و ملت عراق از طریق خدمات رسانی به آن ها به دور از شعار، توطئه و صف بندی های سیاسی است، و تصریح کرد: دوران صف بندی های سیاسی و حمایت از یک روند و برنامه سیاسی به پایان رسیده است.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین از نخست وزیر آینده این کشور خواست تا در خصوص ارتقای برنامه های خدمات رسانی، ایجاد فرصت های شغلی، توسعه اقتصادی، کمک به پیشرفت های کشاورزی، صنعتی، سرمایه گذاری و حمایت از بخش خصوصی، گسترش بهداشت و آموزش و پرورش توضیح دهد.

حکیم در پایان تاکید کرد: حل و فصل چنین پرونده هایی نیازمند وجود فردی موفق است که مشکلات را با به وجود آوردن مشکلات جدید از میان نبرد./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

ارسال نظرات