۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۶۱۳۱۷
مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی:

دولت در سال ۹۷ با مفاسد اقتصادی مبارزه کند

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان گفت: خارج کردن ارز از داخل کشور و حمایت از برندهای خارجی بزرگ ترین خیانت به اقتصاد داخلی است، مردم همیشه در حمایت کردن از بیانات رهبری سنگ تمام گذاشته اند و امروز دولت مردان وظیفه دارند در این قبال حرکتی نو را آغاز کنند.
حجت الاسلام علی رسولی

حجت الاسلام علی رسولی مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به ضرورت توجه دولت مردان در باب تحقق شعار سال 97 بیان داشت: دولت مردان در تحقق شعار سال 97 «حمایت از کالای ایرانی» وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید برای تحقق این شعار کمر همت ببندند.

وی تصریح کرد: همه ایرانیان به اندازه خود وظیفه دارند که در تحقق شعار سال 97 کوشا باشند اما از آنجایی که تمامی برنامه های کلان کشوری و امکانات به دست مسؤولان است دولت مردان باید در تحقق این امر مهم دقت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان گفت: یکی از مشکلات بزرگ بر سر راه تولید داخلی خوی اشرافی گری است، مسؤولان و دولت مردان باید از تجمل گرایی پرهیز کنند و به دنبال شکوفایی کشور باشند.

وی در ادامه افزود: مشاغل و حرفه های فراوانی در کشور به دست هم وطنان و جوانان ایرانی اداره می شود که اگر دولت مردان از آن ها حمایت کنند مشکلات اقتصادی کشور از میان خواهد رفت.

حجت الاسلام رسولی گفت: دولت اسلامی باید خادم مردم باشد و هر عقل سلیمی به این مساله اذعان دارد که حمایت از کالای ایرانی سبب شکوفایی کشور می شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات نگاه به غرب خاطرنشان کرد: خارج کردن ارز از داخل کشور و حمایت از برندهای خارجی بزرگ ترین خیانت به اقتصاد داخلی است، مردم همیشه در حمایت کردن از بیانات رهبری سنگ تمام گذاشته اند و امروز دولت مردان وظیفه دارند در این قبال حرکتی نو را آغاز کنند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) شهر همدان با اشاره به اهمیت مبارزه با کالای قاچاق ابراز داشت: راه ورود کالای قاچاق باید از میان برداشته شود، عده ای به دنبال زحمت کم و درآمد بالا هستند و می خواهند یک شبه پولدار شوند اما نمی دانند که چه ضربه ای به مملکت می زنند.

وی در پایان گفت: متاسفانه قاچاقچیان زیادی در ارکان دولت نفوذ کرده و با طی گریزگاه های قانونی در حال فعالیت هستند و برای تحقق شعار سال باید با مفاسد اقتصادی مبارزه و نقص های قانونی را اصلاح کنیم./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات