۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۵۶۱۳۱۰
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

ایستادگی ملت ایران، سبب نابودی استکبار می شود

مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: ملت ایران زیر پرچم ولایت با استحکام و استواری از ارزش ها دفاع می کند؛ از این رو با چنین ایستادگی باید به دشمنان گفت در انتظار مرگ باشند.
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ فرهنگی هستیم، اظهار داشت: پایگاه های فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه تأثیرگذار هستند و با وجود هزینه های هنگفتی که دشمن در جنگ های فرهنگی و نظامی هزینه کرد اما به لطف پروردگار و هدایت ها و درایت های رهبری تأثیرات صورت گرفته آنها بسیار کم بوده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه دشمنان چندین دفعه اقشار مختلف را برای برگزاری اغتشاشات دعوت کردند، ابراز داشت: تعداد بسیار کمی و آن هم با چهره های پوشیده در اسرع وقت دست به کارهای نمادین زدند اما عدم استقبال از فعالیت چنین افرادی گویای آن است که فعالیت های فرهنگی دشمنان در جامعه ایرانی تأثیرگذار نیست.

این مقام مسؤول گفت: مردم ایران تحت تأثیر محبت علما و اهل بیت(ع) و عاشق خاندان رسول خدا(ص) هستند و گوش به یاوه گویی های دشمنان نمی دهند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه تیرهای پرتابی دشمنان بی سرانجام و در تاریکی است، تصریح کرد: حضور یکپارچه مردم در 13 دی ماه سال گذشته نشان از حضور همیشگی در صحنه ها، هوشیاری، بیداری و تأثیرناپذیری از گفته های دشمنان دارد.

وی گفت: ملت ایران زیر پرچم ولایت با استحکام و استواری از ارزش ها دفاع می کند؛ از این رو با چنین ایستادگی باید به دشمنان گفت در انتظار مرگ باشید.

مدیر حوزه علمیه خوزستان اظهار داشت: بیداری ملت ایران بیداری سایر ملت ها را در پی داشته است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات