۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۵۶۱۲۷۳
حجت الاسلام و‌المسلمین اسلامی:

سیاست های آمریکا در غرب آسیا شکست‌ خورده است

حجت الاسلام و‌المسلمین اسلامی گفت: آمریکا در اجرای سیاست‌های خود در غرب آسیا شکست‌های سختی خورده است، از این رو با ترتیب دادن حمله کور به برخی از مناطق سوریه در صدد تأمین انتظارات طرفداران خارجی و مطالبات مخالفان داخلی بود.
حجت الاسلام علی اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: ایالات متحده به سبب ورود یک تاجر به عرصه سیاست، امروز گرفتاریهای فراوانی دارد.

وی با بیان این که ترامپ از سنخ رییس جمهورهای گذشته آمریکا نیست، اظهار داشت: بین رؤسای جمهور گذشته آمریکا به رییس جمهور کنونی این کشور تفاوتهای بسیاری وجود دارد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان تصریح کرد: رییس جمهوران گذشته آمریکا از ستمکاران و چپاولگران ملل بودند اما تفاوت آنها با ترامپ این است که گذشتگان با پنبه سر میبریدند اما رییس جمهور فعلی هیچ اطلاعی از سیاست نداشته و صرفاً برای کاسبی و ازدیاد ثرود وارد این عرصه شده است.

وی با تأکید بر این که سنجیده سخن گفتن و منطقی بودن در برنامههای رییس جمهور وقت آمریکا نیست، خاطرنشان کرد: ترامپ امروز ادعایی میکند و ساعاتی دیگر منکر ادعای خود میشود و ممکن است فردا نیز موضعی برخلاف سخنان امروزش اتخاذ کند.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: آمریکا در اجرای سیاستهای خود در  غرب آسیا شکستهای سختی خورده است، از این رو با ترتیب دادن حمله کور به برخی از مناطق سوریه در صدد تأمین انتظارات طرفداران خارجی و مطالبات مخالفان داخلی بود.

حجت الاسلام و‌المسلمین اسلامی اظهار داشت: ترامپ برای آن که بهتر از گذشته بتواند از عربهای مرتجع منطقه پول بگیرد، باید در برابر مقداری از این پولها پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: طبیعی است که ترامپ برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود به چنین حملههای گزینشی دست بزند تا با ایجاد سر و صدا به اهداف شوم خود برسد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات