۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۶۱۲۶۳
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

کشورهای خارجی راهی به سوی برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور باز نمی‌کنند

حجت الاسلام حسینی گفت: مسؤولان معتقد بودند کشورهای خارجی به ویژه اروپایی ها می‌توانند و قادر هستند مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ما را برطرف کرده و اوضاع را بهبود ببخشند اما غافل از اینکه این کشورها هیچ اعتقادی به ایران نداشته و تنها به دنبال منافع خود هستند.
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه شعار حمایت از تولید کالای داخلی گفت: متاسفانه ما امروز شاهد هستیم که شعارهای سال‌های گذشته رهبری عملی نشده است که بیکاری، تورم، واردات بی‌رویه و قاچاق کالا و گرانی ارز افزایش یافته است و دولتمردان و نزدیکان آنها به هیچ طریقی پیگیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نبوده‌اند.

وی با اشاره به عدم اهتمام دولت بر مسأله تولید و اشتغال افزود: چند سال تمام مسؤولان کشور امید به برجام بسته و کشور در حدود چهار سال معطل نتیجه برجام ماند در این مدت دولتمردان هیچ توجهی به اقتصاد کشور نکردند در نتیجه کشور موجب رکود اقتصادی و ضعف تولید و اشتغال شد.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشورهای خارجی راهی به سوی برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور ما باز نمی‌کند، تصریح کرد: مسؤولان معتقد بودند کشورهای خارجی به ویژه اروپا می‌تواند و قادر است مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور ما را برطرف کرده و اوضاع را بهبود ببخشد اما غافل از اینکه این کشورها هیچ اعتقادی به ایران نداشته و تنها به دنبال منافع خود هستند.

وی در پایان گفت: اگر امروز ایران اسلامی به لحاظ اقتصادی و معیشتی و فرهنگی دچار آسیب‌های جدی است به دلیل ضعف سیاسی و مدیریتی مسؤولان کشوری و دولتی است که تمام این امور موجبی برای خیانت به کشور و انقلاب خواهد بود./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات