۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۵۶۱۲۶۲
مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین:

کیفیت مطلوب محصولات داخلی سبب حمایت از کالای ایرانی می شود

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: مصرف کالاهای ایرانی در فضاهای اداری و دولتی سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد از این رو استفاده از کالاهای داخلی موجب رشد تولید و اشتغال شده و در روند کاهش تورم بسیار موثر است.
حجت االاسلام رضا کاظملو

حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: نامیدن سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی با توجه به نیاز مردم و جامعه بسیار شایسته است و ملت بزرگ ایران به این شعار احترام گذاشته و تسلیم امر رهبری هستند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در زمینه شعار سال افزود: همه مردم به ویژه دستگاه‌های دولتی در سال‌های گذشته تاکنون در عمل به این شعار موفق نبوده‌ایم یعنی به معنای واقعی جهاد لازم را برای استفاده از کالای ایرانی نداشته‌ایم از این رو دولت باید در این زمینه برنامه و عملکرد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام کاظم‌لو با بیان اینکه مصرف کالاهای ایرانی در فضاهای اداری و دولتی سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد اظهار کرد: متاسفانه امروز در جامعه فضای بسیاری از مراکز تولید کننده کالا و اجناس ایرانی مطابق الگوهای شاخص ایرانی نبوده و برگرفته از فرهنگ و تفکر خارجی و غربی است استفاده از کالاهای داخلی موجب رشد تولید و اشتغال شده و در روند کاهش تورم بسیار موثر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در ادامه با اشاره به نگاه دولت به کشورهای خارجی در جهت حل  مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی تصریح کرد: امروز مردم و دولتمردان آن گونه که به عوامل بیرونی توجه دارند به عوامل درونی توجه ندارند از این رو در دولت در این زمینه اشکالات جدی وجود دارد به همین دلیل باید در سیستم دولتی به درون بیشتر توجه شود.

وی در پایان گفت: باید یک انقلاب اداری در مملکت انجام شود یعنی تشکیلات خانگی و اداری ایرانی بوده و مطابق مبانی و اصول فرهنگ ایرانی مدیریت شود از این رو ما باید در مجموعه‌ای که فعالیت می‌کنیم دقت کرده و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات