۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۵۶۱۲۲۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آمریکا محرک تمام فتنه‌ها علیه کشورهای مظلوم منطقه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آمریکا محرک تمام فتنه‌ها و جنگ‌های مختلف علیه کشورهای مظلوم منطقه است و از گذشته دور تاکنون نیز اروپاییان در هر کجا که نفوذ کرده‌اند تلاش آن‌ها بر آلوده کردن فرهنگ مردم آن کشور بوده است و فساد و فحشا را توسعه می‌دهند.
عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با فرماندهان ارشد یگان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: امروز باید تمام ملت‌های مختلف دنیا از خواب غفلت بیدار شوند و اجازه ندهند جهال به اهداف خود برسند.

وی گفت: سیاست و فرهنگ حاکم بر اروپا فاسد بوده و است و البته این به معنای آن نیست که تمام مردم دچار فساد و فحشا هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: به طور قطع فرهنگ و تمدن خلق‌الساعه نیست و منابع بسیاری می‌خواهد تا در طول تاریخ فرهنگ‌سازی و تمدنی قابل قبول باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اروپایی‌ها چه در دوران جهالت و چه در دوران دین و دانش فرقی نکردند و نماد دین آن‌ها این بود که دانشمندان را بسوزانند و امروز یک‌سری خرافات به اسم مسیحیت و یهود ایجاد کرده‌اند که سبب ننگ هر انسانی می‌شود.

وی ادامه داد: 70 سال است که یک کشور را اشغال کرده‌اند و به هیچ عنوان نیز وجدان آن‌ها از قتل عام زنان و کودکان ناراحت نمی‌شود و همچنان به جنایت‌های خود ادامه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه علم، فرهنگ‌ساز نیست بلکه ابزار است و اگر این علم به دست جامعه بی‌فرهنگ برسد، علم مضر خواهد شد، خاطرنشان کرد: اقتصاد اروپاییان و آمریکایی‌ها تنها مال‌پرستی است و تمام جنایت‌های آن‌ها برای پول است و ارزشی برای کرامت انسان‌ها قائل نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان تفکر قارونی دارند، اظهار کرد: آمریکا محرک تمام فتنه‌ها و جنگ‌های مختلف علیه کشورهای مظلوم منطقه است و از گذشته دور تاکنون نیز اروپاییان در هر کجا که نفوذ کرده‌اند تلاش آن‌ها بر آلوده کردن فرهنگ مردم آن کشور بوده است و فساد و فحشا را توسعه می‌دهند.

وی افزود: دشمنان هیچ قانونی اعم از قانون فطرت، عقل، علم و بین‌المللی را نمی‌پذیرند و تمام حرف‌های آن‌ها به اسم سازمان ملل و حقوق بشر مکر و حیله است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آمریکا، گروه‌های تروریستی را در منطقه ایجاد کرده است، گفت: آن‌ها از تمام جنایتکاران حمایت می‌کنند و البته قدرتی که روز گذشته خواستند نشان دهند به سمت خودشان کمانه کرد و دچار ذلت شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: برخی از انسان‌ها در کشور نیز مقصر هستند چرا که در جامعه افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته آمریکا، فرانسه و انگلیس را بزک می‌کنند و همین افراد باعث جرأت دشمنان می‌شوند وگرنه دشمنان به دلیل نداشتن ایمان در ذات خود بسیار ترسو هستند.

وی بیان کرد: برخی از نادان‌ها در کشور آن‌ها را تحریک می‌کنند چراکه دشمنان جرأت پنجه در پنجه انداختن با کسی را ندارند اما برخی این زمینه را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز مسلمانان در دنیا حرف برای گفتن دارند و قدرت عظیمی هستند، افزود: آن‌ها که پیش از این در کشور از اموری سوءاستفاده کردند بهتر است دیگر از کرامت مردم و خون شهدا سوءاستفاده نکنند و در کنار سایر مردم و نیروهای مسلح باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: ارتش، شجره طیبه است و اهداف نظامی ارتش مانند اهداف عقیدتی، توحید و دینی است و جهاد نیز یک فریضه دینی می‌باشد./۸۸۰/د103/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات