۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۶۱۱۹۳
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

حمایت از کالای ایرانی عزم جدی مردم و مسؤولان را می‌طلبد

عبد‌اللهی با بیان این که حمایت از کالای ایرانی عزم جدی مردم و مسؤولان را می‌طلبد، گفت: حق طبیعی مردم است که از کالای ایرانی با کیفیت، ارزان و مطابق با فرهنگ کشور بهره‌مند شوند.
بیت الله عبداللهی

بیتالله عبدالهی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، بیان داشت: امروزه بیکاری نخستین معضل جوانان کشور ما به شمار میآید که با حمایت از کالای ایرانی قابل حل است.

وی افزود: در صورتی که از کالای ایرانی حمایت شود، تولیدات داخلی افزایش خواهد یافت و افزایش تولیدات داخلی نیز مستلزم افزایش نیروی کار است. از این رو حمایت از کالای ایرانی رابطه مستقیمی با افزایش اشتغال دارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بیتردید با واردات بیرویه و قاچاق کالا نمیتوانیم امیدی به جان گرفتن دوباره کارگاهها و کارخانههای کشور داشته باشیم.

وی با بیان این که حمایت از کالای ایرانی عزم جدی مردم و مسؤولان را میطلبد، ابراز داشت: حق طبیعی مردم است که از کالای ایرانی با کیفیت، ارزان و مطابق با فرهنگ کشور بهرهمند شوند.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: کشورهای سراسر جهان به کالاهای تولیدی خود بها داده و آن را حمایت میکنند، به همین جهت ما نیز باید خودمان پایه‌های آسیب دیده اقتصاد کشورمان را ترمیم کنیم، چرا که بنا نیست کشورهای دیگر دلشان به حال مردم ما بسوزد.  

وی با تأکید بر این که مسلمانان باید الگو و سرآمد جوامع دیگر باشند، تصریح کرد: بیتردید مطالبه رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی بهترین شعاری است که جمهوری اسلامی ایران در مقطع کنونی به آن نیاز دارد.

عبدالهی شعار سال 97 را در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: متأسفانه در کشور اظهار نظر فراوان و عملگرایی بسیار اندک است. دستگاه اجرایی میتواند بسترهای لازم برای حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید را به صورت عملی فراهم سازد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات