۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۶۱۱۸۶
ابراهیمی در گفت‌وگو با رسا:

حمله آمریکا برای به حاشیه راندن پیروزی های اخیر در سوریه است

نماینده مجلس با اشاره به حمله آمریکا برای به حاشیه راندن پیروزی ها در سوریه، گفت: کارنامه چند سال اخیر سوریه نشان می‌دهد که جبهه مقاومت در این کشور در آستانه پیروزی نهایی است.
علیرضا ابراهیمی

علیرضا ابراهیمی عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حمله و اقدام منفعلانه امروز آمریکا به سوریه برای به حاشیه راندن پیروزی ارتش سوری، گفت: کارنامه چند سال اخیر سوریه نشان می‌دهد که جبهه مقاومت اسلامی در این کشور در آستانه پیروزی نهایی است.

وی افزود: نقش آفرینی ایران، جبهه مقاومت و نیروهای مردمی سوریه در مقابل نظام استکباری و کشورهای مرتجع عربی، ایستادگی و مقاومت آنها و ریخته شدن خونهای بسیار به جامعه جهانی ثابت کرد که کشورهای منطقه می‌توانند با اتحاد و انسجام در مقابل تروریست‌ها بایستند، مقاومت کنند و به پیروزی برسند.

ابراهیمی حمله موشکی امروز آمریکا به دمشق و دو شهر دیگر سوریه را محکوم و ابراز کرد: این حمله منفعلانه نشان داد که خلق و خوی آشوب طلبی و جنگ افروزی نظام استکباری در منطقه پایانی ندارد و هر گاه احساس کند نیروهای جان بر کف مقاومت از کشورهای آزادی خواه منطقه به پیروزی نزدیک می‌شوند مرتکب خطای بزرگی مانند پرتاب موشک به خارج ازمرزهای جغرافیایی می‌شود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با استناد به بیانات صبح امروز رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب این اقدام آمریکا را یک جنایت بزرگ عنوان کردند و به طور قطع این جنایت خصمانه در اذهان مردم دنیا باقی خواهد ماند و همه انسان‌های مصلح دنیا خواهند دانست که آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیلی که به بهانه واهی و اثبات نشده سلاح شیمیایی اقدام به پرتاب موشک می‌کنند، جنایتکارانی بیش نیستند.

وی با بیان اینکه ترامپ رییس جمهور آمریکا مسؤول ریخته شدن خون‌‍‌های بی‌گناهان و تجاوز به کشور سوریه است، گفت: ترامپ با نگاه کاسب کارانه جنگی این منطقه را ناامن می‌کند تا به اهداف اقتصادی خود دست یابد.

ابراهیمی با اشاره به اهداف آمریکا از حمله به سوریه، خاطرنشان کرد: آمریکا اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، از جمله آن اهداف می‌توان واهمه او از نقش ایران در حمایت از کشورهای مظلوم منطقه اشاره کرد، از سوی دیگر آمریکا نمی‌خواهد مقاومت مردم سوریه به پیروزی ختم شود، هدف دیگر آمریکا از جنگ افروزی ایجاد تهدید و ناامنی برای کشورهای مقاومت است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات