۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۶۱۱۸۰
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند خبر داد؛

ثبت‌نام از دانشجویان در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند گفت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند از میان دانشجویان علاقمند ثبت‌نام به عمل می‌‌آورد.
اسداللهی

حجت الاسلام مهدی اسداللهی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند از میان دانشجویان علاقمند ثبت‌نام به عمل می‌‌آورد.

وی گفت: ثبت‌نام در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان که از 25 اسفندماه آغاز شده تا 15 مردادماه امسال ادامه دارد و علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سامانه www. hodat.ir مراجعه کنند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند با بیان اینکه تمام دانشجویان از کارشناسی تا دکتری می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام داشته باشند، افزود: همچنین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تا رده سنی 35 سال می‌توانند در سامانه ثبت‌نام داشته باشند.

حجت الاسلام اسداللهی آغاز کلاس‌های حوزه علوم اسلامی را در مهرماه اعلام کرد و ادامه داد: بعد از انجام ثبت‌نام توسط دانشجویان از آن‌ها جهت مصاحبه در شهریورماه و مهرماه دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از مصاحبه نیز کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، تصریح کرد: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان فعالیت خود را از سال 77 در استان‌های مختلف کشور آغاز کرده است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند خاطرنشان کرد: دانشجویان به عنوان عنصری شاداب، فعال، نخبه و با توانایی ایجاد حرکت و بالندگی در جامعه شناخته می‌شوند که اگر زمینه مناسب آموزشی، پژوهشی و تربیتی برای آن ها فراهم شود به طور قطع از تاثیرگذاری مضاعفی برخوردار خواهند شد.

حجت الاسلام اسداللهی تصریح کرد: دانشجویان در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان واحدهای درسی مختلف مانند ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، کلام اسلامی و اعتقادات با رویکرد جدید کلامی، فقه و احکام اسلامی، معارف قرآن، جریان شناسی، تاریخ سیاسی اسلام و سیره معصومین(ع) و اخلاق اسلامی را می‌گذرانند./880/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات