۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۵۶۱۱۴۶
امام جمعه بافت:

اخلاق نیکو سبب رشد و تکامل انسان می شود

حجت الاسلام مهدی زاده با بیان این که اخلاق نیکو سبب رشد و تکامل انسان می شود، گفت: پیامبر(ص) برای رشد، شخصیت گرفتن و هدایت کردن انسانها مبعوث شده اند.
امام جمعه بافت

حجت الاسلام علی مهدیزاده امام جمعه بافت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به تبریک مبعث پیامبراکرم(ص)، اظهار کرد: پیام بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) بیانگر داشتن اخلاق نیکو در زندگی انسانها است.

وی با بیان اینکه انسان خوش اخلاق می تواند زندگی موفقی داشته باشد، گفت: پیامبر(ص) برای رشد، شخصیت گرفتن و هدایت کردن انسانها مبعوث شده اند.

امام جمعه بافت با اشاره به اینکه مکارم اخلاق دور از افراط و تفریط گری است، تاکید کرد: آسیب هایی که در جامعه اسلامی به وجود می آیند از بی بصیرتی است.

حجت الاسلام مهدیزاده با بیان اینکه انسان مسلمان باید راه مستقیم را طی کند، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) راهی هستند که جامعه اسلامی را از چالش ها و بی تفاوتی ها دور می کنند.

وی با اشاره به این که پیروی کردن از دستورات الهی راه روشن برای مسلمانان است، اظهار کرد: اتحاد مسلمانان جهان مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

امام جمعه بافت با بیان اینکه انسان مسلمان باید در تمام مباحث و مراحل زندگی راه ائمه را در پیش گیرد، گفت: همه مردم جامعه و مسؤولان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری می توانند نگاه اخلاقی خود را در جامعه تقویت کنند./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات