۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۶۱۱۴۳
امیر حیدری:

روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم های خود ثبت می کنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم های خود ثبت می کنیم، گفت: گذشت زمانی که صهیونیست ها تهدید می کردند، امروز هرگونه تعرضی با برخورد قاطع ایران رو به رو خواهد شد.
امیر سرتیپ حیدری- فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با گرامیداشت روز ارتش گفت: 29 فروردین روز تولد ارتش انقلابی با ابتکار حضرت امام است.

وی افزود: ارتش در صحنه های گوناگون از جمله  دفاع مقدس حضور پیدا کرد و توانست خدمات بزرگی انجام دهد، 48 هزار شهید از ارتش به شهادت رسیدند که 46 هزار شهید متعلق به نیروی زمینی ارتش است و این فداکاری ها پاسخی ولایتمدارانه به عنایت ولی امر مسلمین بود.

امیر حیدری با بیان این که در مسیر حرکت انقلاب نباید راه را گم کنیم و همواره باید تابع ولایت باشیم، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب دشمنان بازوی توانمند نگهداری و پاسداری از ارزش های انقلاب را ارتش می دانستند از این رو هجمه های ناجوانمردانه ای کردند اما به تدبیر امام راحل ارتش ماند و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان کشور اقتدار نظام را در وحدت بین ارتش و سپاه می بینند و عزت انقلاب را درتولید تسلیحات و تجهیزات بومی شده که نتیجه نهضت روی پای خود ایستادن است می دانند، دشمنان بخشی از اقتدار نظام که توان دفاعی به ویژه توان موشکی را نشانه رفته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی هستند، به دشمنان می گوییم که حمایت نکنند چون آزموده را آزمودن خطاست، دشمنان با تحمیل جنگ 8 ساله و پشتیبانی همه جانبه  نتوانستند غلطی بکنند امروز که انقلاب دوران نشاط، پختگی و بلوغ خود را به مدیریت رهبر انقلاب و همراهی مردم می گذارد یقینا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی عنوان کرد: امروز با رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب ارتش و نیروهای مسلح به یک بلوغ و نشاط الهی رسیدند که روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم های خود ثبت می کنیم، گذشت زمانی که صهیونیست ها تهدید می کردند.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلحی داریم که ولایتمدار هستند، هیگونه وابستگی به دنیا ندارند و روی پای خود ایستاده اند و توانمندی های دفاعی را بومی کرده اند، امروز ایران اسلامی در منطقه ای بی ثبات دارای بالاترین امنیت و ثبات است که در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستادگی می کند.

وی اضافه کرد: برخی از سردمداران کشورهای اطراف به ویژه مسؤولان کم خرد سعودی احساس می کنند که اگر کشور خود را به یک زرادخانه تبدیل کنند می تواند برای آن ها امنیت ایجاد کند، البته هرچه بخرند بهتر است چون اعتقاد داریم با ظهور امام زمان(عج) این زرادخانه به دست اهل آن خواهد افتاد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز نظام و نیروهای مسلح از اقتدار بی نظیر بهره مند هستند که سه منشء دارد، در رأس این مثلت امامت بی بدیل و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب خودنمایی می کند، ضلع های دیگر نیز مربوط به بصیرت مردم و حضور و اقتدار نیروهای مسلح است

وی اظهار داشت: باید کمر همت ببندیم که این اقتدار و عزت را با پیروی از رهبر انقلاب و با حفظ خط ولایتمداری و راه شهیدان را حفظ کنیم./1323/

ارسال نظرات