۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۵۶۱۱۴۱
مداح و ذاکر اهل بیت:

برخی به دنبال ضدیت هیأت ها با انقلاب هستند

مداح و ذاکر اهل بیت(ع) گفت: در حال حاضر در کشور ما گروه هایی خزنده و زیرزمینی هستند تا هیأت ها را به سمت ضدیت با انقلاب هدایت کنند.
هیأت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حاج منصور ارضی، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در افتتاحیه دوره آموزش تخصصی مداحی و مجمع الذاکرین رضوان که شامگاه 24 فروردین در حرم رضوی برگزار شد، گفت: هر مداحی باید به این پرسش جواب بدهد که آیا برای شهرت آمده است که اگر ریشه فعالیت های شما به بندگی تان برگردد موفق خواهید شد و در غیر این صورت پیروزی به دست نخواهید آورد.

وی با اشاره به نحوه تأثیرگذاری شعر که باید ادبی باشد و زیربنا داشته باشد، اظهار کرد: شعر می تواند مردم را تکان بدهد و از طرفی اگر شما هم می خواهید اثرگذار باشید باید در عین بندگی، خداوند نیز به انسان قدرتی عطا کند.

ارضی با اشاره به این مطلب که در مجالس مصیبت اهل بیت (ع) باید حلال و حرام گفته شود و از طرفی به ذکر مسائل شرعی و ذکر فضائل نیز توجه شود، تصریح کرد: برخی هیأت ها، مراسم روضه و سینه زنی دارند و در عین حال حلال و حرام هم گفته نمی شود.

وی با اشاره به این مطلب که هیأت هایی بدون زمینه های عمیق فکری و عقیدتی در واقع سپر دشمن در برابر آنهایی می شود که از انقلاب دفاع می کنند، افزود: از طرفی برخی با پول و سرمایه همین کشور خواننده می شوند اما در شرایط فعلی این خواننده نفوذی می شود و از طرف جریان های دیگر پول می گیرند تا هیأت ها را بچرخانند.

ارضی با شاره به این مطلب که همین نفوذی ها در هیأت ها به بقیه می گویند که شما در هر کاری آزاد هستید که انجام بدهید و حتی قمه هم بزنید اما سیاست حرام است، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور ما گروه هایی خزنده و زیرزمینی هستند تا هیأت ها را به سمت ضدیت با انقلاب و رهبری هدایت کنند.

این مداح و ذاکر اهل بیت(ع) با بیان اینکه بسیاری از خواننده ها امروز بی صورت شده اند، تصریح کرد: در عین حال باید مراقبت کرد که خوانندگان دیگری از خطوط شهدا فاصله نگیرند./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات