۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۶۱۱۲۸
آیت الله امامی کاشانی:

مثلث شوم استکبار در پی خالی کردن اسلام از محتوا است | باید با وحدت کلمه استقامت کنیم

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مثلث شوم آمریکا، صهیونیسم و آل سعود برای ضربه زدن جدی به اسلام فعال هستند، هشدار داد که این مستکبران سعی دارند اسلام را از محتوا خالی کنند.
آیت الله امامی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، انقلاب اسلامی را شعاعی از چراغ تجلی بعثت دانست و گفت: انقلاب اسلامی به دست شخص امام خمینی(ره) خود در جهان بشریت و دنیا نشان داد و همه ظالمان در برابر امام و انقلاب ایستادند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از قدیم مخالف با اسلام بودند و توطئه می کردند، وهابیت از سال ها قبل فعالیت خود را علیه اسلام ناب آغاز کرد که پشتیبان کار انگلیسی ها بودند، از زمانی که دولت سعودی تشکیل شد بر اساس تکفیر قدم برداشت و این تفکر را ترویج داد.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که مثلث شوم واشنگن، تل آویو و ریاض در حال انجام توطئه علیه اسلام و مقاومت هستند، اظهار داشت: حرکت و جنایات این مثلث شوم در کشورهای اسلامی و تربیت و حمایت گروه های تروریستی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: وهابیت با طرح مسائلی درصدد از بین بردن ارزش شهادت و ایثارگری است و اصرار دارند که رهبری اهل بیت(ع) به ویژه سیدالشهدا را از بین ببرند اما به کوری چشم آن ها امام حسین(ع) هر روز در جایگاه والاتر در جهان قرار دارد، امروز غیرمسلمانان از روز عاشورا به عظمت یاد می کنند و برای آنها اهمیت ویژه دارد.

آیت الله امامی کاشانی با بیان این که مکتب شهادت و ایثار جلوی توطئه اوباشی مانند آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود را می گیرد، ابراز داشت: ریاض به دست ولیعهدی بی عقل و بی دین است که با لابی آمریکا و صهیونیست ها فتنه گری می کند.

وی عنوان کرد: ولیعد خبیث و شرور سعودی اخیرا نطقی در واشنگتن کرده که ایران به نام مهدی و صاحب الزمان(عج)می خواهد جهان اسلام را بگیرد، تعجب بنده از این جوان نااهل و بی عقل نیست بلکه از  علمای حجاز تعجب می کنم، روایات بسیاری وجود دارد که قیام امام زمان(عج) در همه جا مطرح است، احادیث بسیاری در کتب اهل سنت درباره این امام بزرگوار قرار دارد و بیش از  هزار و 400 حدیث درباره منجی و مصلح دارند.

نماینده مردم تهران در خبرگان خاطرنشان کرد: علمای حجاز باید به این نادان گوشزد کنند که همه به منجی معتقد هستند، روزی خواهد آمد که جهان پر از عدل می شود که امام زمان(عج) مرگ ظالمان را رقم خواهد زد، این مثلث شوم یعنی قدرت آمریکا، سیاست صهیونیسم و پول آل سعود برای ضربه زدن جدی به اسلام فعال هستتند.

وی اضافه کرد: آل سعود سعی دارد که اسلام را از محتوا خالی کند، ابوجهل می گفت که پول دارم و بزرگ مکه هستم و در شرایط امروز چنین شده است اما پیامبر گرامی اسلام(ص) تجلی اعظم است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب نمودی از آن تجلی هستند.

آیت الله امامی کاشانی وظیفه امروز مردم و مسؤولان را وحدت کلمه در برابر دشمنان دانست و گفت: وحدت کلمه برای جهان اسلام بسیار واجب است، امروز تمام کارها برای محو قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع) است، در ایران که نعمت ولایت فقیه وجود دارد باید حول رهبری وحدت کلمه وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 به حمایت از کالای ایرانی افزود: مسأله حمایت از تولید داخلی، کنترل بازار ارز و ساماندهی اقتصادی کشور وظیفه ای بر دوش همه است، همه قوا و ملت و دستگاه ها باید نسبت به این مسائل حساس باشند، وقتی ملت و دولت یکی شوند و دل ها در راه خدا باشد و اراده ها و دل ها واحد شود فرمایش رهبر انقلاب عملی خواهد شد

امام جمعه موقت تهران ا بیان این که حمایت از کالای ایرانی سبب ایجاد شغل و عزت کشور می شود، اظهار داشت: باید به حال کسانی که اقتصاد را متزلزل می کند گریه کرد که چقدر بدبخت هستند که مملکت را دچار مشکل می کنند، باید یکی باشیم تا شعار سال تحقق پیدا کند و مشکلات اقتصادی مانند نوسانات ارز حل شود، مشکلات با استقامت و اراده محکم حل خواهد شد./1323/

ارسال نظرات