۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۶۱۱۲۳
آیت الله طه محمدی:

آل سعود با ادعای مسلمانی به دنبال جنگ و خون ریزی در منطقه است

آیت الله طه محمدی گفت: آمریکا با بیان جنگ در سوریه می خواهد حیثیت رفته اش را در جنگ با جبهه مقاومت به دست بیاورد و کشورهایی همچون انگلستان و فرانسه نیز در این میان به دنبال اهداف پلید خود هستند.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان بیان داشت: آل سعود با این که خود را مسلمان می داند اما متاسفانه بانی جنگ بین مسلمانان شده است.

وی با اشاره به نقشه های آمریکا اظهار داشت: آمریکا با بیان جنگ در سوریه می خواهد حیثیت رفته اش را در جنگ با جبهه مقاومت به دست بیاورد و کشورهایی همچون انگلستان و فرانسه نیز در این میان به دنبال اهداف پلید خود هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: در زمان جنگ ایران با عراق استکبار جهانی به صدام سلاح شیمیایی داد و امروز نیز بمباران های شیمیایی در سوریه کار دشمنان است و این مساله را بهانه ای برای کار خود قرار داده اند.

وی در ادامه با اشاره به شهادت چند تن از هموطنان ما در خاک سوریه به واسطه بمب باران رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: این کار اسراییل بدین معنا است که آنها از مرگ تدریجی هراسان هستند و این حرکت آنها نشانه ضعف آن ها است.

امام جمعه همدان در ادامه سخنان خود ضمن تبریک عید مبعث به تمامی مسلمین ابراز داشت: زندگی نبی مکرم اسلام و اهل بیت(ع) دارای رازهای فراوانی است و در این باره ما باید علم امام شناسی مان را بالا ببریم تا بتوانیم کرامات اهل بیت(ع) را درک کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی از انتقاد های مردم به بنده این است که چرا کرامات اهل بیت(ع) را در خطبه های نماز جمعه بیان می کنم زیرا این کرامات برای آن ها عجیب است، من معتقدم مردم باید مطالعه خود را نسبت به اهل بیت(ع) و کرامات این خاندان پربرکت بالا ببرند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: من به شما مسلمانان توصیه می کنم که نبی مکرم اسلام(ص) را برای خود الگو قرار دهید، کتاب سنن نبی را مطالعه کنید و با آداب زندگی این پیام آور رحمت بیشتر آشنا شوید.

آیت الله طه محمدی در پایان با اشاره به فعالیت راه آهن در همدان گفت: خدا را شاکریم که راه ریلی به همدان رسید اما مسؤولان باید نسبت به جایگاه ایستگاه راه آهن همدان توجه داشته و جایی بهتر برای این مساله اختصاص دهند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات