۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۵۶۱۱۲۱
آیت الله دری نجف آبادی:

ایران اسلامی بر سر مصالح ملی با احدی معامله نمی کند

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بر سر منافع و مصالح ملی با احدی معامله نمی کند، گفت: استکبار جهانی و متحدانش بدانند ملت غیور ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه و نیروهای مسلح توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه ایران اسلامی بر سر منافع و مصالح ملی با احدی معامله نمی کند، گفت: استکبار جهانی و متحدانش بدانند ملت غیور ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه و نیروهای مسلح توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی

امام جمعه اراک نیروهای مسلح را عامل اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و صیانت از خون شهدا هستند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی قدرت نیروهای مسلح در تمامی بخش های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند دانست و تصریح کرد: نیروهای مسلح در تمامی زمینه ها به خوبی توانسته اند سبب عزت و اقتدار کشور شوند و به خوبی در منطقه و جهان بدرخشند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان داشت: افزایش اقتدار، توانمندی آمادگی هر چه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه های آمریکا، اسرائیل و آل سعود ضرورتی بسیار مهم است و دشمنان و بدخواهان بدانند آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران 100 درصدی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای کارنامه ای بسیار درخشان می باشد و  بیش از 50 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی عملکرد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز بسیار ارزنده دانست و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس که سپاه تشکیل نشده بود این ارتش بود که پشت انقلاب و اسلام به خوبی ایستادگی و نقش آفرینی کرد.

حمایت از کالای ایرانی سبب استقلال کشور می‌شود

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به شعار سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: مردم و مسؤولان باید در بخش های گوناگون از کالاهای داخلی حمایت کنند و باید بدانند حمایت از کالای ایرانی سبب استقلال کشور می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه حمایت از کالای ایرانی ایجاد اشتغال مولد و استقلال در اقتصاد کشور را به همراه خواهد داشت، بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی باید از کالای داخلی و ملی حمایت کنند و این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شایان ذکر است لزوم توجه به ایام ارزشمند ماه های رجب شعبان و رمضان و بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام، از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات