۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۶۱۱۱۸
آیت الله طباطبایی نژاد:

عید مبعث یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان است

امام جمعه اصفهان گفت: یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان روز مبعث پیامبر اسلام است؛ پیامبر(ص) عزیز اسلام هدف از رسالت و مبعوث شدن خودشان را تکمیل کردن مکارم اخلاق بیان فرموده اند.
آیت الله طباطبایی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نمازجمعه اصفهان گفت: وضعیت کمبود آب در حدی است که به احتمال زیاد جیره بندی می شود.

وی با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث افزود: یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان روز مبعث پیامبر اسلام است؛ پیامبر(ص) عزیز اسلام هدف از رسالت و مبعوث شدن خودشان را تکمیل کردن مکارم اخلاق بیان فرموده اند و از طریق قرآن و روایات راه درست زندگی کردن را به مسلمانان آموخته اند.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار کرد: یکی از مناسبت هایی که پیش رو داریم روز ۲۹ فروردین یعنی روز ارتش است؛ ارتشی های عزیز در زمان انقلاب جانشان را در دست گرفتند و با بیعت با امام راحل از انقلاب پشتیبانی کردند؛ اوایل انقلاب در روزی که به نام ارتش نامگذاری شد پیوند بین ارتشیان و مردم کاملاً مشهود بود و در دفاع مقدس  ارتشی های عزیز مردانه در کنار ارگان های دفاعی دیگر مثل بسیج و سپاه ایستادگی کرد و همچنان انقلابی مانده است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: باید متذکر شوم که با کمبود آب مواجه هستیم و کشاورزان عزیز نباید در تظاهرات شرکت کنند و از مسؤولان کار غیر ممکن را طلب کنند، تابستان امسال ممکن است آب جیره بندی شود؛ برخی می خواهند از این تظاهرات سوء استفاده کنند و البته از شعارهایشان هم کاملاً هویدا است؛ کشاورزان مؤمن و متدین انقلابی صف خودشان را از صف اغتشاش گران جدا کنند وگرنه با برخورد مواجه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: قرار شد مبالغی به عنوان کمک هزینه کشاورزان به آن ها پرداخت شود و خدا رو شکر پرداخت شد؛ ما به فکر آب اصفهان هستیم و حتی قصد آوردن آب از خلیج فارس داریم ولی طبیعی است که چنین امری چندین سال به طول می انجامد از این رو باید عاقلانه برخورد کرد./867/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات