۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۶۱۱۱۷
نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی، اسرائیل غاصب را به زمین خواهد زد

نماینده ولی‌فقیه در قزوین گفت: امروز تمام مقتضیات برای ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی مهیا است و با حذف این رژیم از صفحه روزگار همه شرایط برای پیروزی جبهه مقاومت فراهم خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به فرارسیدن سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) گفت: پیامبر بزرگوار اسلام آخرین پیامبر الهی و رحمت برای عالمیان است عید بزرگ مبعث را به تمام مسلمانان جهان به ویژه شیعیان آن حضرت تبریک و تهنیت می‌گوییم.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک شعبان در هفته جاری افزود: در هفته پیش‌رو حلول ماه شعبان ماه پیامبر عظیم‌الشان اسلام را در پیش داریم از این رو، وظیفه داریم خود را برای استفاده از برکات و فضایل این ماه آماده کرده و بهره‌برداری‌های لازم را کسب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه ماه شعبان زمینه‌ساز ورود به ماه مبارک رمضان است خاطرنشان کرد: در ماه شعبان با انجام تکالیف بندگی و بهره‌گیری از تمام فضایل و برکات این ماه بزرگ باید خود را برای استقبال از ماه پرخیر و رحمت رمضان آماده کرده و بسترسازی جهت ورود به ماه بندگی را در خود ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تحولات و حوادث ایجاد شده در کشور سوریه گفت: امروز استکبار جهانی با خشونت و سلاح شیمیایی سوریه را تبدیل به ویرانه کرده و مردمش را تروریست می‌خواند آمریکایی‌ها با ارسال تجهیزات جنگی و سلاح برای تروریست‌های داعشی در سوریه آنها را در انجام جنایت‌های بیشتر تقویت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در قزوین با بیان اینکه استکبار جهانی و نمایندگانش هرگز نمی‌توانند در سوریه به اهداف خود دست پیدا کرده و به نتیجه برسند اضافه کرد: بر همه جهانیان واضح و روشن است که استکبار جهانی و سردمداران آنها همچون سعودی‌ها و صهیونیست‌ها در سوریه به هیچ نتیجه‌ای نرسیده و نخواهند رسید از این رو، راهی جز پذیرش شکست و بیرون رفتن از سوریه ندارند.

وی در ادامه با اشاره به اعمال مزدورانه رژیم صهیونیستی در دوران پهلوی سابق ابراز کرد: در زمان رژیم منحوس پهلوی کشور ایران با تمام امکاناتش در اختیار اسراییل و ایادی آنها بود و رژیم صهیونیستی در کشور ما بساط مالکیت پهن کرده بود و برای بسیاری از دشت‌ها و زمین‌های کشاورزی همچون دشت قزوین برنامه‌ریزی کرده بود تا مطابق الگوی خودش در این مکان کشاورزی کند.

خطیب جمعه قزوین در ادامه افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تلاش ما را مورد تهدید قرارداده و با هواپیماهای جنگی خود تهاجم و حمله را به کشور آغاز کرد به فضل خداوند متعال با افزایش اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی آنها مجبور به عقب‌نشینی شده و دچار شکست شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه امروز تمام شرایط برای نابودی رژیم صهیونیست‌ی آماده است تصریح کرد: امروز تمام مقتضیات برای ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی مهیا است با حذف این رژیم از صفحه روزگار همه شرایط برای پیروزی جبهه مقاومت فراهم خواهد شد از این رو، بهترین گزینه برای اسراییلی‌ها این است که بساط اشغال‌گری خود را جمع کنند.

وی در پایان گفت: بیست‌و‌نهم فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز نیروی زمینی را گرامی داشته و این روز بزرگ را به برادران ارتشی عزیز و به ملت ایران تبریک و تهنیت می‌گوییم و از تلاش‌ها و رشادت‌های این بزرگواران قدردانی و تشکر می‌کنیم./۸۷۳/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات