۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۶۱۱۰۹
مدیر حوزه علمیه شهداد:

دشمنان از طریق تلگرام به دنبال جاسوسی در کشور هستند

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که دشمنان از طریق تلگرام به دنبال جاسوسی در کشور هستند، گفت: مردم بدانند که دشمن از طریق فضاهای مجازی همچون تلگرام به دنبال جاسوسی در بین مسؤولان و دور کردن مردم از دین اسلام است.
فضای مجازی

حجت الاسلام مهدی بذرکار مدیر حوزه علمیه شهداد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با حمایت از تولیدکنندگان داخلی، گفت: تولیدکنندگان سعی کنند کالاهای خود را با کیفیت بالا تولید کنند.

وی افزود: برای استقلال کشور از جهت اقتصادی نیازمند برنامه ای منظم از سوی مسؤولان هستیم تا کشور ایران همان طور که از جهت سیاسی مستقل بوده از جهت اقتصادی هم مستقل و موفق باشد.

حجت الاسلام بذرکار با اشاره به این که اقتصاد وابسته به غرب، کشور را رو به مردن می برد، خاطرنشان کرد: حمایت از پیام رسانان داخلی یکی از مهم ترین وظایف دولت در کشور محسوب می شود.

وی اظهار داشت: دشمنان از طریق تلگرام به دنبال جاسوسی در کشور هستند و مسؤولان باید با جدیدت کامل تصمیم مناسب را جهت فیلترینگ تلگرام انجام دهند.

استاد حوزه علمیه شهداد با توجه به این که فتنه های کشور ایران از طریق فضاهای مجازی صورت می گیرد، ابراز داشت: دشمنان از طریق تلگرام توانستند فتنه هایی بزرگ را در کشور ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: دولت باید زمینه های تولید داخلی را در کشور برای متولیان تولید ایجاد کند تا کشوری موفق و دور از تورم و بیکاری را داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه شهداد با با بیان این که تحقق شدن شعار سال بسته به مردم و دولت بوده، ابراز داشت: دشمنان اسلام از طریق فضاهای مجازی به دنبال دور کردن مردم از دین هستند.

وی در پایان گفت: مردم بدانند که دشمن از طریق فضاهای مجازی همچون تلگرام به دنبال جاسوسی در بین مسؤولان و دور کردن مردم از دین اسلام است./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات