۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۶۱۱۰۴
امام جمعه کرمان:

غربی ها از مقاومت مردم سوریه می ترسند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به گستاخی ها و تهدیدهای آمریکا و اسرائیل برای تهاجم به خاک سوریه، گفت: مردم سوریه با توکل بر خدا، ایمان و اتحاد خود فتنه داعش را خاموش کردند و همه مردم جهان بدانند که زبان غربی ها تهدید نیست بلکه آنان از اقتدار سوریه می ترسند.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، اظهار کرد: با رعایت تقوای الهی در روز حساب در پیشگاه خدا سرفراز باشیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بعضی از رفتارها، قلب انسان را دچار مشکل می کند، تصریح کرد: هرگاه دل دچار زنگ زدگی باشد انسان به سمت هوس رانی ها می رود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه انتخاب کردن مسیر انحرافی از سوی انسان سبب گمراهی او می شود، بیان کرد: حرکت کردن آدمی در مسیر گناه و تکرار و اصرار داشتن بر معصیت ها، هیچ راه بازگشتی برای خود نمی گذارد.

وی با اشاره به آیات قرآن اظهار کرد: انسان در محکمه درونی خود توسط وجدان محاکمه شده و آدمی را از گناه خود پشیمان کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، ایراد کرد: انسان وقتی دچار گناه می شود از رشد و کمال باز می گردد.

امام جمعه کرمان با اشاره به قدرتمندی، متصل بودن به خدا و ولایتمداری که سه ویژگی مهم دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: وحشت دشمنان ما از انقلابی بودن ارتش است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به گستاخی ها و تهدیدهای آمریکا و اسرائیل برای تهاجم به خاک سوریه، افزود: سوریه با توکل بر خدا، ایمان و اتحاد خود فتنه داعش را خاموش کرد و همه مردم جهان بدانند که زبان غربی ها تهدید نیست بلکه آنان از اقتدار سوریه می ترسند.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز بعثت پیامبر اکرم(ص) که روز هدایت انسان در مسیر خدا است، در پایان گفت: عید مبعث روز تربیت انسان است./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات