۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۱۱۰۱
معاون امور دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان:

دولت از پیام رسان های داخلی حمایت کند

حجت الاسلام زمزم زاده گفت: حمایت کردن از پیام رسان های داخلی مهم ترین وظیفه دولت شمرده می شود زیرا دولت باید بداند که پیام رسان های خارجی همچون تلگرام به دنبال اطلاعات گرفتن از مردم و مسؤولان ایرانی هستند.
زمزم زاده پیام رسان های داخلی

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: دشمنان دین اسلام به دنبال از بین بردن اقتصاد ایران هستند تا کشور را از دورن متلاشی کنند.

وی افزود: جنگ اقتصادی یکی از نقشه های شوم دشمنان شمرده می شود زیرا دشمنان فهمیدند که کشور ایران زمانی از بین می رود که اقتصادی قوی نداشته باشد.

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که رهبر انقلاب با برنامه ریزی دقیق توانست جلوی فتنه های دشمنان را در بحث اقتصادی بگیرد، خاطرنشان کرد: تنها کسی که در کشور توانست نقشه های شوم دشمنان را از بین ببرد و کشور را رو به پیشرفت ببرد، مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: مردم و مسؤولان دو رکن مهم کشور بوده اند و کشور زمانی می تواند پیشرفت کند که همه اقشار جامعه به سمت خرید کالای ایرانی بروند.

استاد حوزه علمیه با توجه به این که ورود کالاهای خارجی مساوی با بیکاری جوانان است، خاطرنشان کرد: یکی از سبب هایی که برخی از کارخانه های کشور تعطیل می شوند این است که دولت جلوی کالاهای قاچاق را نمی گیرد.

وی ابراز داشت: اساس نظام کشور ایران بر مبنای استقلال بوده و رهبر انقلاب تمام سعی خود را دارند که اقتصاد کشور را مستقل کنند زیرا رهبر انقلاب فهمیدند که اگر اقتصاد کشور وابسته به خارج باشد، دیگر کشور از جهت اقتصادی نابود می شود.

وی با اشاره به این که دولت از دولت از پیام رسان های داخلی حمایت کند، بیان داشت: حمایت کردن از پیام رسان های داخلی مهم ترین وظیفه دولت شمرده می شود زیرا دولت باید بداند که پیام رسان های خارجی همچون تلگرام به دنبال اطلاعات گرفتن از مردم و مسؤولان ایرانی هستند.

معاون امور دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در پایان با اشاره به این که دولت باید فضای مجازی را در کشور کنترل کند، گفت: تقویت کردن پیام رسان های داخلی را مسؤولان در اولویت اول خود قرار دهند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات