۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۶۱۰۵۳
استاد حوزه علمیه کرمان:

عمل کردن به رهنمودهای اهل بیت راه نجات است

حجت الاسلام هدایتی نسب با بیان این که راه اهل بیت راه خدا است، گفت: تنها راه نجات از پلیدی های شیطان در دنیا این است که انسان ها از رهنمودهای اهل بیت در دنیا استفاده کنند تا از شیطان دور باشند.
دعا و مدح اهل بیت

حجت الاسلام حمید هدایتی نسب استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) در دو دوران بنی امیه و بنی عباس زندگی می کردند.

وی با بیان اینکه شروع دوره بنی عباس در زمان امام جعفر صادق(ع) بوده است، افزود: حکومت بنی عباس در زمان صفایی بوده و این دوره بدتر از حکومت بنی امیه در تاریخ ثبت شده است.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه حضرت علی(ع) در زمان حکومت خود در مقابل ظلم بنی امیه ایستاده بودند، تصریح کرد: حکومت بنی عباس در زمان امام موسی کاظم(ع) ظلم های فراوانی انجام داده است.

حجت الاسلام هدایتی نسب با اشاره به اینکه اجازه ندادن و نظارت داشتن بر ورود و خروج شعیان یکی از رفتارهای ظالمانه حکومت بنی عباس بوده است، گفت: ممنوع، محدود کردن و زندانی کردن امام موسی کاظم(ع) از سوی حکومت بنی عباس پیشرفت نکردن شعیه بود.

وی در پایان با بیان این که راه اهل بیت راه خدا است، ابراز داشت: تنها راه نجات از پلیدی های شیطان در دنیا این است که انسان ها از رهنمودهای اهل بیت در دنیا استفاده کنند تا از شیطان دور باشند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات