۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۱۰۴۰
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان با زندگی مردم بازی نکنند | نباید زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم کرد

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: نباید به گونه ای عمل کرد که دشمنان سوء استفاده کنند چراکه دشمنان هر روز در حال نقشه کشیدن برای ایجاد مشکل برای کشور هستند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پاسداران عنوان کرد: دردها در جامعه زیاد است و باید به فکر درمان برای آنها بود.

وی افزود: در این شرایط که دشمن در کمین نشسته و شیطان بزرگ و دیگر شیاطین منتظر ایجاد مشکل برای کشور هستند، مسؤولان باید مراقب باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: همواره به مسؤولان سفارش می کنیم که با زندگی مردم بازی نکنید و روش و رویه خود را یکی کنید و اینگونه نباشد که هر روز یک مشکل در کشور ایجاد شود.

وی ادامه داد: نباید طوری عمل کرد که دشمنان سوء استفاده کنند چراکه دشمنان هر روز در حال نقشه کشیدن برای ایجاد مشکل برای کشور هستند، مسؤولان هوشیار باشند و فرمایشات رهبر را پذیرفته و آنها را پیاده کنند و با وحدت کلمه کارها را پیش ببرند.

وی تأکید کرد: باید این وحدت بگونه ای حفظ شود که اگر رهبر حرفی می زنند مراجع نیز همراه ایشان باشند تا کسی فکر نکند رهبر تنها است و این نعمت بزرگی است که دیگران بدانند تمام مراجع با رهبری موافق و همراه اند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ابراز کرد: مسؤولان هوشیار و مراقب باشند و تزلزل ها و مشکلات را از بین ببرند و کشور را با یک رویه واحد و مطابق فرمایش رهبر اداره کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به رییس جمهور هم تذکر دادم که امیدوارم سالی که در پیش داریم سالی باشد که برنامه ها نتیجه بخش باشد و باید مواظبت کنید که بهانه دست دشمن ندهید چراکه دشمن پشت مرزهای کشور است./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات