۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۵۶۰۹۸۵
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر:

فعالیت خواهران مبلغ در مدارس آموزش و پرورش

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر از فعالیت طلاب مبلغ در مدارس خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تحکیم باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان و مصون سازی در برابر آسیب های اجتماعی صورت می گیرد.
حضور  خواهران طلبه

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به انجام فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت مبلغان امری مهم برای هدایت افکار عمومی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت خواهران طلبه و مبلغ در مدارس شهرستان الشتر افزود: تبلیغ آموزه های دینی و فرهنگی از اقدامات مهم طلاب است.

شاهوردی هدف از انجام فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ در مدارس را ارتقای باورهای دینی و معنوی دانش آموزان خواند و گفت: بصیرت بخشی و روشنگری بین این قشر امری مهم برای مصون سازی نسل نوجوان و جوان در برابر هجمه های فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و با حضور طلاب مبلغ اظهار داشت: در این نشست های دینی طلاب سعی در تحکیم بخشی به عقاید و باورها و تبیین ارزش های دینی دارند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر ادامه داد: گفتمان های دینی را محوریت حجاب و عفاف، دین و زندگی، سواد رسانه ای، آسیب های اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی و مبانی تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود.

وی ادامه داد: حضور طلاب مبلغ در جمع دانش آموزان برای پاسخگویی به شبهات دینی و مقابله با رواج آسیب های اجتماعی امری ضروری است.

شاهوردی ابراز امیدواری کرد که با تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد بتوان در آینده جامعه تأثیرگذار بود و با مصون سازی این قشر در برابر توطئه های فرهنگی دشمن جامعه را به سمت ارزش ها هدایت کرد./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات