۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۶۰۹۲۸
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان:

پژوهش سبب پویایی علوم دینی و حوزوی است

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان پژوهش را سبب پویایی علوم دینی و حوزوی خواند و گفت: پیشرفت کشور در گرو ارتقای علم، تحقیق و پژوهش است.
پژوهش

زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش پژوهش در عرصه تحصیل و تبلیغ بیان داشت: پژوهش زیربنای فعالیت یک طلبه است.

وی با اشاره به پذیرش طلاب جدیدالورود افزود: از ابتدای ورود طلبه به حوزه باید فرهنگ تحقیق و پژوهش نهادینه و روحیه پژوهش محوری تقویت شود.

صالحی با اشاره به فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ اظهار داشت: تحقیق و پژوهش طلبه امری مهم برای موفقیت در این عرصه است.

وی به حضور و فعالیت اساتید پژوهش در حوزه اشاره و عنوان کرد: اساتید با بهره مندی از شیوه های نوین در هدایت بیشتر طلاب به سمت فعالیت های پژوهشی و نگارش تحقیقات کاربردی نقش آفرین هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: تحقیق و پژوهش طلبه باید هدفمند بوده و به سمت نیازهای جامعه هدایت شود.

وی در ادامه یادآور شد: در طول سال و دوره های مختلف کارگاه های آموزشی ویژه طلاب و اساتید پژوهش با هدف ارتقای سطح علمی و هدفمند سازی موضوعات پژوهشی برگزار می شود.

صالحی با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهشی علامه حلی به صورت استانی بیان کرد: برگزاری این جشنواره به صورت استان سبب رشد سه برابری فعالیت های پژوهشی طلاب شد./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات