۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۶۰۸۸۹
بیانیه آیت الله کعبی درپی حمله ضدانقلاب به مرکز حوزوی امام حسین؛

هدف مزدوران بیگانه جنگ روانی و ایجاد تفرقه بین مردم است

آیت الله کعبی گفت:‌ هدف مزدوران بیگانه و دشمنان دین و ملت و کشور، ‌جنگ روانی و تضعیف روحیه ها و ایجاد تفرقه و شکاف دربین صفوف به هم فشرده مردم و نیز توهین به چهره های مردمی و هتک مقدسات دینی و مذهبی و برهم زدن آرامش روحی وروانی و امنیت مردم است.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پی حمله مسلحانه منافقین به مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) اهواز بیانیه ای صادر و در آن هدف این مزدوران بیگانه و دشمنان دین و ملت و کشور را ‌جنگ روانی و تضعیف روحیه ها و ایجاد تفرقه و شکاف دربین صفوف به هم فشرده مردم برشمرد.

متن بیانیه آیت الله کعبی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم  قال الله تعالی: ‌فی سورة التوبة  ‌يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (32)هُوَ الَّذِي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَلَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ

مردم فهیم و انقلابی خوزستان  السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شما مردم ‌ولایتمدار و وفادار همیشه حاضر در صحنه دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و انقلاب و کشور هستید و نسبت به توطئه ها و مکر شیاطین کاملا اگاه و بصیر هستید و درجریان هجوم مسلحانه و کینه توزانه خفاشان شب پرست به ‌حوزه علمیه و مرکز علمی مذهبی امام حسین علیه السلام قرار گرفته اید.

هدف این مزدوران بیگانه و دشمنان دین و ملت و کشور، ‌جنگ روانی و تضعیف روحیه ها و ایجاد تفرقه و شکاف دربین صفوف به هم فشرده مردم و نیز توهین به چهره های مردمی و هتک مقدسات دینی و مذهبی و برهم زدن آرامش روحی وروانی و امنیت مردم است.

اقشار گوناگون مردم و مسئولان و شخصیت های مذهبی و سیاسی و امنیتی و قبائل و عشایر غیور از طریق حضور در حوزه و مرکز امام حسین علیه السلام و پیامهای کتبی و مصاحبه ها و بیانیه ها و تماس های تلفنی از این جنایت ابراز تنفر کردند. با وحدت و برادری و همدلی همه توطئه های دشمن را خنثی می کنیم.

اینجانب از این همه ابراز لطف و محبت و حمایت ها صمیمانه تشکر می نمایم و تاکید می نمایم که در کنار مردم عزیزمان با صلابت و استحکام و با عزم و اراده قوی تر در دفاع از اسلام و اهل بیت علیهم السلام و انقلاب  و کشور در مسیر ولایت با مقاومت ایستاده ایم و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و آنان را در توطئه هایش ناکام می گذاریم.

برای تجدید بیعت با دین و ولایت و کشور و اعلام تنفر مجدد از توطئه های دشمنان در روز سوگواری برای امام هفتم مظلوم موسی بن جعفر علیه السلام در حسینیه مرکز امام حسین علیه السلام در جمع شما مردم انقلابی و وفادار خواهم بود.

برای ساخت جامعه نمونه ایمانی و صالح با عقلانیت و معنویت و وحدت و بصیرت و مقاومت و پیروی از ولایت بر همه سختی ها و موانع غلبه خواهیم کرد و قله های پیشرفت وعدالت را فتح خواهیم کرد.

به امید آنکه در امتحانهای الهی وفتنه های آخر الزمان سربلند و پیروز باشیم./9456/د103/ب1

و الحمد لله رب العالمین.

 الاقل - عباس کعبی ٢٢/ ١/ ١٣٩٧

ارسال نظرات