۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۶۰۸۴۳
مدیر حوزه علمیه لرستان:

طرح تبلیغی سفیران سلامت با فعالیت طلاب لرستانی برگزار شد

مدیر حوزه علمیه لرستان از برگزاری طرح تبلیغی سفیران سلامت خبر داد و گفت: این طرح با همکاری حوزه و دانشگاه علوم پزشکی ایام نوروز برگزار شد.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تفاهم نامه ای بین حوزه علمیه و دانشگاه علوم پزشکی لرستان با محوریت همکاری علمی آموزشی در حوزه های دینی و بهداشتی منعقد شد.

وی عنوان داشت: بر اساس این تفاهم نامه طلاب مبلغ حوزه علمیه در ایام نوروز پیام های بهداشتی را با محوریت آیه های سلامتی به مردم در دید و بازدی ها ارائه دادند.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: در طرح سفیران سلامت طلاب مبلغ پیام هایی را که توسط پزشکان و کارشناسان بهداشت آموزش دیده بودند، با هدف ارتقا آگاهی و دانش مردم در سطح جامعه فعالیت داشتند.

وی در ادامه یادآور شد: بیشتر مبلغان شرکت کننده در طرح سفیران سلامت مبلغان طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد بودند.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: مبلغانی که در طرح تبلیغی سفیران سلامت شرکت داشتند، در مناطق شهری و روستایی در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی و اصول بهداشت از منظر اسلام و ارائه آموزه های اسلامی سلامت فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه تبلیغ لازمه بصیرت بخشی و روشنگری افکار عمومی در هر زمینه ای است، اظهار داشت: مبلغان ما در راستای تبیین ارزش های دینی و بصیرت بخشی بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات