۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۶۰۸۴۱
رییس تبلیغات اسلامی سلسله:

بصیرت بخشی؛ بیمه کننده نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله بصیرت بخشی و روشنگری را مهم ترین عامل در راستای خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان خواند و گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان در مناطق شهری و روستایی در این زمینه ضروری است.
تبلیغ

حجت‌الاسلام علی موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وجود آسیب ها و هجمه های فرهنگی در جامعه که بیشتر نسل جوان را هدف قرار داده است، بیان داشت: بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل جوان امری ضروری برای مقابله با این آسیب ها است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دشمنان از ابزارهای مختلفی همچون ماهواره، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده می کنند تا جوانان را به گمراهی بکشانند، عنوان داشت: مهم ترین عامل مقابله و ایستادگی در برابر این هجمه دشمن بصیرت بخشی است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای می توان نسل جوان و نوجوان را روشنگری و بصیرت بخشی در برابر هجمه های فرهنگی بیمه ساخت.

وی بر ضرورت هوشیاری و همکاری خانواده در امر تربیت و هدایت صحیح فرزند خود به جامعه تأکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری کانون خانواده، نهادهای آموزشی، فرهنگی و تربیتی می توان نسلی انقلابی و بابصیرت تربیت کرد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در راستای بصیرت بخشی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان و تبیین ارزش های دینی، مقابله با هجمه های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی مبلغان دینی در طول سال فعالیت دارند.

وی هدف از اعزام مبلغ در طول سال و فعالیت در مدارس، مراکز دانشگاهی و آموزشی و مساجد را توسعه و تعمیق باورهای دینی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله یادآور شد: در طول سال 56 مبلغ بومی این شهرستان مشغول فعالیت در عرصه تبلیغ هستند و در مناسبت های دینی و مذهبی مختلف نیز از ظرفیت مبلغان بومی و غیربومی استفاده می شود.

وی اظهار داشت: این تعداد روحانی درسطح مساجد شهری و روستایی و در قالب طرح هجرت، مستقر و بومی آزاد فعالیت فرهنگی تبلیغی دارند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات