۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۵۶۰۸۳۷

مدیرکل جدید روابط عمومی جامعه الزهرا معرفی شد

با انتصاب حجت الاسلام رضوانی نسب به عنوان معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام اندیشه جایگزین وی در اداره کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا شد.
روابط عمومی جامعه الزهرا

به گزارش خبرگزاری رسا، در جلسه شورای جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) حجت‌الاسلام والمسلمین هادی اندیشه به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل این مؤسسه علمی معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب قدردانی شد.

متن حکم سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل که از سوی حجت الاسلام والمسلمین مدنی، مدیر جامعه الزهرا(سلام الله علیها) صادر شده بدین شرح است:

برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای هادی اندیشه (زیدعزّه)

با توجه به شایستگی‌های علمی و توانمندی‌ها و تجربیات و مراتب تعهد و تدیّن، جنابعالی را به سمت سرپرست ادارۀ کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خدای مهربان و توسل به ذیل عنایت حضرات معصومین: بویژه حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله‌علیها) در انجام وظائف و پیشبرد اهداف و ایجاد تحول در این بخش موفق باشید.

در جهان معاصر که ارتباطات نقش بسیار تاثیرگذار در همه جوانب زندگی انسان معاصر ایفا می‌کند روابط عمومی در معرفی شایسته ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مجموعه و ایجاد ارتباط و زمینه‌سازی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین نهادهای همسو و همکاری و تعاون با مجموعه‌های علمی و فرهنگی و شخصیت‌ها و فرهیختگان داخلی و خارجی نقش ارجمند و اهمیتی بسزا و انکارناپذیر دارد.

امید است با استفاده شایسته از تجربیات همکاران و سایر نهادها و بهره بردن از همه ابزارهای نوین عرصه اطلاع‌رسانی تحولی در معرفی ظرفیت‌های فراوان جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بخش‌های مختلف و متنوع صورت پذیرد و زمینه حضور این مجموعه فاخر در همه میادین علمی و فرهنگی و اجتماعی و تصمیم‌سازو تصمیم‌گیر به صورت تاثیرگذارو نقش‌آفرین فراهم شود. جنابعالی را به رعایت شئون خاصه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و تعامل اخلاق مدارانه و شیوه‌مند با همه همکاران و همه واحدها و همه مجموعه‌ها توصیه کرده و همه واحدها و مجموعه را به همکاری صمیمانه با این بخش مهم توصیه می‌نمایم.

از خدای متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر اهداف اسلام عزیز، انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف ترسیم شده جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خواستارم.

همچنین متن تقدیرنامه حجت‌الاسلام رضوانی نسب که اکنون به عنوان معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور منصوب شده بدین شرح است:

برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای عباس رضوانی نسب(زيدعزّه)‌

اکنون که بناست در جایگاه شایسته دیگری در خدمت اهداف والای اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت کنید فرصت را غنیمت شمرده و بر اساس حدیث گهربار رضوی(علیه‌السلام) من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکراللّه عزوجل (عیون الاخبار الرضا 2:24) از تلاش های دلسوزانه جنابعالی در سرپرستی اداره کل صیانت و اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) صمیمانه قدردانی می نمایم و انتظار دارم که در ادامه این مسیر نیز مجموعه جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از تجربیات ارزشمند شما بهره‌مند شود.

از خدای مهربان درخواست دارم که اعمال و تلاش‌های گذشته شما مورد قبول او واقع شده و ذخیره‌ای شایسته برای شما محسوب گردد، همراه با آرزوی موفقیت و سلامت و سربلندی این لوح تقدیر به عنوان نماد قدرشناسی، همراه با دعای خیر تقدیمتان می‌گردد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات