۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۶۰۸۰۸

پیام تسلیت آیت الله موسوی جزایری درپی شهادت سید عمار موسوی

آیت الله موسوی جزایری در پیامی شهادت "سید عمار موسوی" شهید مدافع حرم را تبریک و تسلیت گفت.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز، در پیامی شهادت شهید مدافع حرم "سید عمار موسوی" را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

احزاب ۲۳)

فرزندی دیگر از خطه قهرمان خوزستان و این بار از منطقه ولایتمدار و غیور کوی علوی که سند افتخاری برای عشایر غیور عرب خوزستان میباشد با بذل جان شیرین خویش در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س)  به درجه عالی شهادت نائل آمد. و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.

خبر شهادت "شهید سید عمار موسوی" که در صداقت و اخلاص و فداکاری در راه خدا و پیمودن راه اولیا زبان زد همگان بود به یقین عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور خواهد شد.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید سعید را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری ، ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان خوزستان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌ نمایم و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و اجر جزیل مسألت دارم./9456/د۱۰۳/ب۱

سید محمدعلی موسوی جزایری

ارسال نظرات