۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۶۰۷۹۹
عصر امروز؛

پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی وارد اهواز شد

پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی ساعتی پیش از طریق فرودگاه بین المللی وارد اهواز شد.
ورود پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی به اهواز ورود پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی به اهواز ورود پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی به اهواز ورود پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی به اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر شهید مدافع حرم سید عمار موسوی، عصر امروز از طریق فرودگاه بین المللی وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از پیکر شهید بزرگوار افزون بر خانواده شهید، آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار اهواز و مقامات نظامی و انتظامی خوزستان حضور پیدا کردند.

مراسم وداع با پیکر این شهید والا مقام امشب در منطقه کوی علوی اهواز برگزار می شود و تشییع شهید بزرگوار فردا ساعت 8 صبح از مسجد امیرالمؤمنین کوی علوی اهواز آغاز و تا اتوبان انقلاب ادامه خواهد یافت که در ادامه به حرم علی بن مهزیار اهوازی منتقل و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

در پی شهادت این بزرگوار؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاندار خوزستان پیام تسلیت صادر کردند.

همچنین آیت الله حیدری ظهر امروز در مراسم ترحیم این شهید بیان داشت: تکفیری ها جبهه دفاع و خدمت به صهیونیست ها و آمریکایی ها را به اسم دین و اسلام تشکیل داده بودند و زمانی که صهیونیست ها شکست شان را مشاهده کردند با شلیک موشک به شهر حمص سبب شهادت تعدادی نظامی و غیر نظامی شدند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: در این تجاوز آشکار تعدادی از مجاهدین جبهه مقاومت اسلامی به شهادت رسیدند، که از بین آنها شهید سید عمار موسوی از جوانان ولایی و مجاهد اهواز به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است؛ شهید عمار موسوی از اهالی منطقه کوی علوی اهواز است که در بمباران اخیر پایگاه هوایی تیفور حمص سوریه از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به قافله شهدای مدافع حرم خوزستان پیوست./9456/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات