۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۶۰۷۴۸
نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی:

کیفیت اجناس داخلی سبب رشد اقتصاد داخلی می شود

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت اجناس داخلی سبب رشد اقتصاد داخلی می شود، گفت: تولید کنندگان وظیفه دارند اجناس خود را با کیفیت بالا وارد بازار کنند.
نیکزاد

حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم شهرستان بم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: مسأله اقتصاد و تولید داخلی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در ادامه شعارهای سال های قبل، تاکید فراوان بر موضوع مهم اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی داشتند، تصریح کرد: برای تقویت پایه های اقتصادی باید تکیه به توان داخلی داشته باشیم.

نیکزادی پناه با اشاره به اینکه دشمنان خبیث ایران اسلامی با هدف گرفتن اقتصاد کشور، قصد آسیب رساندن به جامعه اسلامی ایران را دارند، افزود: با اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی، حمایت و استفاده از کالاهای ایرانی و تحریم کردن کالاهای خارجی می توانیم دشمنان را شکست دهیم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کیفیت اجناس داخلی سبب رشد اقتصاد داخلی می شود، اظهار کرد: تولید کنندگان وظیفه دارند اجناس خود را با کیفیت بالا وارد بازار کنند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت ممتاز محصولات داخلی سبب پیشرفت کشور می شود، تصریح کرد: رقابت با تولیدکنندگان جهان و ارائه کردن اجناس ایرانی در سایر کشورها می تواند به اقتصاد کشور کمک فراون کند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده همه ملت ایران از اجناس داخلی می تواند از ورود کالای قاچاق جلوگیری کند، در پایان گفت: مردم و مسؤولان با استفاده از کالاهای داخلی می توانند به کشور کمک فراوان کنند./۹۷۰۷/ت303/ب1

ارسال نظرات