۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۶۰۷۳۷
سقائیان نژاد:

ناکارآمدی و ناامیدی بین مدیران شهری قم راه ندارد

شهردار قم گفت: مدیران شهری با این اعتقاد که با انسجام و همدلی می توانند خدمت رسانی کنند مشغول به فعالیت هستند و بحث های القایی که به دنبال ناکارآمدی و ناامیدی است بین مدیران شهری قم راه ندارد.
سقاییان نژاد

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی که امروز برگزار شد، با اشاره به فعالیت های شهرداری در سال گذشته عنوان کرد: سال 96 با تمام فراز و فرودهای خود به پایان رسید و مدیریت شهری توانست در این سال فعالیت های فراوان و خدمات بسیاری را ارائه دهد.

وی افزود: در شرایطی که رکود بر بخش ساختمان وارد بود و بخش اعظم بودجه ما نیز از این طریق تأمین می شد، اما توانستیم با انسجام در تیم مدیریت شهری، بیش از 85 درصد از بودجه 2هزار و 200 میلیاردی سال گذشته را محقق کنیم.

شهردار قم تصریح کرد: سال گذشته بیش از 300 هزار تن آسفالت ریزی در شهر قم انجام شد که برای پی بردن به حجم وسیع کار انجام شده در این بخش باید دانست که در کل شهر تهران در سال گذشته 305 هزارتن آسفالت ریزی انجام شده است.

وی از پیش بینی بودجه 2هزار و 500 میلیاردی برای سال 97 خبر داد و خاطرنشان کرد: برای سال 97 پیش بینی بودجه 2هزار و 500 میلیاردی برای شهرداری داریم که امیدواریم با همدلی و همراهی و انسجام مسؤولان و مدیران شهری بتوانیم این بودجه را محقق کنیم.

سقاییان نژاد اضافه کرد: از پروژه های مهم سال جاری می توان به تکمیل فاز اول قطار شهری به طول 5.2 کیلومتر اشاره کرد که ایستگاه های آن فعال بوده و پیش بینی واگن ها صورت گرفته و مباحث فنی آن نیز دنبال می شود و امیدواریم تا پایان سال این فاز تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی تأکید کرد: ادامه پروژه بلوار عماریاسر، پروژه چهارمردان به آذر و پروژه بلوار فردوسی از دیگر پروژه هایی است که در سال 97 در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم ادامه داد: در بحث فرهنگ سازی، کمک به مساجد، ساخت سرویس های بهداشتی مساجد، بوستان ها و تجهیز نمازخانه ها کارهای بسیار خوبی در سال گذشته انجام شده و امسال نیز ادامه می یابد.

وی ابراز کرد: مدیران شهری با این اعتقاد که با انسجام و همدلی می توانند خدمت رسانی کنند مشغول به فعالیت هستند و بحث های القایی که به دنبال ناکارآمدی و ناامیدی است در بین مسؤولان و مدیران شهری قم راه ندارد.

سقاییان نژاد در پایان خاطرنشان کرد: همه ما تلاش می کنیم که یک شهرداری خدوم و در شهر شأن قم وجود داشته و با شادابی و انسجام خدمت گذاری کنیم./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات