۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۶۰۷۳۳
آیت الله علوی گرگانی:

خدمات ماندگار به انسان عزت می دهد

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفت: کارهای ماندگار به انسان عزت می دهد و مدیران باید تلاش کنند تا حسن عمل را در جامعه نشان دهند.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با شهردار و مدیران شهری قم با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم عنوان کرد: خداوند به کسانی که به مردم خدمت می کنند پاداش کریمانه می دهد.

وی افزود: کارهای ماندگار به انسان عزت می دهد و مدیران باید تلاش کنند تا حسن عمل را در جامعه نشان دهند که در این صورت مردم نیز از آنها تقدیر می کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر معتقد باشیم که فردایی وجود دارد و به اعمال انسان پاداش داده می شود، بیشتر بر کارهای خود مراقبت می کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: اگر این اعتقاد وجود داشته باشد که حرکات، اعمال و کارهای ما از سوی خداوند با پاداش کریمانه روبرو می شود، کارها با دلسوزی بیشتری انجام می شود.

وی تأکید کرد: تلاش کنید که در مسیر فعالیتی خود به آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) توجه داشته باشید.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است در مسیر فعالیت و خدمت رسانی، تهمت ها و جسارت هایی نیز صورت بگیرد که تحمل آنها با پاداش کریمانه خداوند همراه خواهد بود./872/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات