۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۷۱۵
امشب در محل جامعه مدرسین برگزار می شود؛

آغاز به کار هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب | انتخاب رییس و هیأت رییسه جدید

هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امشب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آغاز به کار می کند.
مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری مراسم آغاز به کار هشتمین دوره مجمع نمایندگان  طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهار کرد: این مراسم امشب ساعت 20:30 در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به برنامه های برگزاری مراسم آغاز به کار هشتمین دوره مجمع نمایندگان طلاب گفت: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رییس ستاد برگزاری انتخابات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و حجت الاسلام ابراهیمی مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گزارشی در زمینه نحوه برگزاری انتخابات هشتمین  دوره انتخابات مجمع نمایندگان، نظارت و بررسی شکایات و شمارش آرا ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: پس از ارائه گزارش، هیأت رییسه سنی در جایگاه مستقر و کنترل مجمع را به دست می گیرد تا داوطلبان ریاست مجمع در 10 دقیقه به بیان برنامه های خود بپردازند؛ پس از رأی گیری نیز رییس، دو نایب و دو منشی انتخاب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در پایان نیز خاطرنشان کرد: انتخابات روسای کمیسیون ها نیز که شامل 14 کمیسیون است در جلسات بعدی مجمع نمایندگان برگزار می شود. /۱۳۲۴/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات