۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۶۰۶۹۶
قائم مقام توليت آستان قدس رضوي تاكيد كرد؛

لزوم هم افزايی و همكاری متقابل نهادهای متولی امور محرومين

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: نهادها و دستگاه هايي كه در حوزه رسيدگي به امور نيازمندان و مستضعفين مسؤوليت دارند بايستي با هم افزايي و همكاري متقابل به گره گشايي از زندگي آنان بپردازند.
سید مرتضی بختیاری

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از آستان نيوز، سيد مرتضي بختياري در بازديد از معاونت امداد مستضعفين آستان قدس رضوي با اشاره به مفاد مورد تاكيد رهبر فرزانه انقلاب در منشور ٧ گانه اذعان كرد: معظم له ٤ بار در اين حكم كه سند بالادستي و نقشه راه آستان قدس در دوره جديد است به موضوع مهم و حياتي مستمندان و مستضعفان اشاره فرموده اند.

وی تصريح كرد: بهترين سنگرها براي خدمت رساني در نظام جمهوري اسلامي همين سنگر مقدس محروميت زدايي و اشتغال زايي است كه بحمدالله با تلاش خادمان حضرت امام رضا(ع) روز به روز در حال توسعه و گسترش است.

بختياري گفت: جايگاه برجسته خدمت به محرومين و مستضعفين در آموزه هاي دين مبين اسلام و سيره عملي انبيا و اوليای الهي نشانگر اهميت اين اقدام مبارك است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پس از تشكيل معاونت امداد مستضعفين در طي ٢ سال اخير ابراز کرد: تشرف ٦٣٠ هزار زائر زيارت اولي، اقدامات گسترده براي محروميت زدايي در روستاها، ايجاد زيرساخت هاي لازم براي اشتغال زايي محرومان و مستضعفان و بهره مندي از ظرفيت ساير نهادهاي خدمت رسان براي توسعه خدمات از مواردي است كه نشان مي دهد در مسير درستي براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب و دستورات توليت آستان قدس قرار داريم.

وی گفت: برگزاري اردوهاي جهادي با همكاري بسيج سازندگي و انعقاد تفاهم نامه با كميته امداد امام خميني(ره) براي اعطاي وام اشتغال به محرومان از ديگر مواردي است كه با تعامل سازنده معاونت امداد در راستاي اهداف والايش در حال انجام است.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي تصريح كرد: برنامه ريزي مدوني براي ايجاد تحول در سطح و گستره خدمات به محرومين در سال جديد صورت گرفته است كه با جديت و قوت وارد فاز عملياتي خواهد شد./۹۳۴/د103/ب1

ارسال نظرات