۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۶۰۶۹۱

بازدید مدیر حوزه علمیه بوشهر از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین

حجت الاسلام خدری با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در ساخت سه ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر، گفت: احداث این سه پروژه مهم نشان از توانایی این استان در انجام پروژه های ملی و مذهبی دارد.
حجت الاسلام خدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک صبح امروز از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) در بوشهر بازدید کرد.

حجت الاسلام خدری در حاشیه این بازدید در نشست با عبدالرضا مطاف رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در ساخت سه ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس(ع)، امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: احداث این سه پروژه مهم نشان از توانایی این استان در انجام پروژه های ملی و مذهبی دارد.

امام جمعه چغادک با اشاره به اربعین سال گذشته اظهار داشت: مردم عاشورایی شهر چغادک از خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در کشور عراق بسیار راضی بودند و حتی یکی از موکب های استان در شهر کربلای معلی توسط جوانان این شهر برپا و به زائران خدمت رسانی می کرد.

وی خواستار نظارت و خدمت رسانی بیشتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به موکب ها در مناسبت های مختلف شد و گفت: قطعاً موکب هایی که در ایام ماه محرم و صفر در چغادک برپا می شود با یک برنامه ریزی مدون و نظارت و مدیریت ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قوی تر و منسجم تر خواهد بود.

حجت الاسلام خدری به اتحاد بین هیأت های مذهبی در شهر چغادک پرداخت و خاطرنشان کرد: سال گذشته از طرف دفتر امام جمعه به هر کدام از موکب های این شهر در ایام ماه محرم و صفر پرچم اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اهدا شد که تاثیر بسیاری در اتحاد و همدلی این موکب ها با یکدیگر داشت.

گفتنی است در این بازدید عبدالرضا مطاف رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر توضیحاتی را پیرامون روند ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) ارائه داد./833/د103/ب1

ارسال نظرات