۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۶۰۶۵۳
امام جمعه رفسنجان:

رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی دارند

حجت الاسلام دانشی با بیان این که رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در جامعه دارند، گفت: نخبگان و متولیان فرهنگی نقش زیادی در فرهنگ سازی برای حمایت از کالای ایرانی دارند.
حمایت از کالای ایرانی - اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام عباس رمضان پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان با توجه به شعار سال، گفت: حمایت از کالای ایرانی حمایت از تولید ملی است.

وی افزود: دغدغه رهبر انقلاب این است که اقتصاد در کشور مستقل شود تا کشوری پیشرفته و دور از فقر داشته باشیم.

حجت الاسلام رمضان پور با بیان این که وظیفه مردم و مسؤولان این است که از رهبر انقلاب اطاعت کنند، ابراز داشت: بالاترین نعمت مردم ایران وجود مقام معظم رهبری بوده که با دلسوزی فراوان به فکر حل مشکلات مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران زمانی پیشرفته می شود که از هر جهت مستقل باشد و فقیری دیگر در کشور یافت نشود زیرا دشمنان اسلام به دنبال متزلزل کردن اقتصاد کشور هستند.

استاد حوزه علمیه رفسنجان با توجه به این که دولت باید در جهت اقتصاد مقاومتی قدم بردارد، اظهار داشت: قاچاق کالا یکی دیگر از اسبابی بوده که اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی نشود.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: ایجاد اشتغال یکی از مهم ترین وظایف دولت بوده که مسؤولان باید با برنامه ریزی درست به فکر اشتغال در کشور باشد.

حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که 13 ملیون جوان نیازمند کار هستند، خاطرنشان کرد: فرهنگ خرید کالا باید در جامعه اجرایی شود تا مردم نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند.

وی در پایان با بیان این که رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی در جامعه دارند، گفت: نخبگان و متولیان فرهنگی نقش زیادی در فرهنگ سازی مردم در حمایت از کالای ایرانی دارند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات