۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۵۶۰۴۶۳
رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان:

خودباوری لازمه حمایت از کالای ایرانی است

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با حمایت از کالای ایرانی، گفت: وقتی می خواهیم وابسته به نفت و اقتصادمان مصرف گرا نباشد باید از تولید داخلی حمایت و بازار کشور را کنترل کنیم.
شفیعی 

حجت الاسلام محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره شعار سال جدید خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در ادامه منظومه نامگذاری سال های گذشته، شعار سال جدید را بسیار هوشمندانه و دقیق انتخاب کرد

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان ابراز داشت: امسال در بیانات نوروزی رهبری در مشهد مقدس نباید از این نکته رهبری «خطاب من در نامگذاری سال جدید نه تنها به مسؤولان بلکه همه مردم هستند»، غفلت کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ایران کشوری با منابع، ذخایر و سرمایه های بسیار است، عنوان کرد: ملت 80 میلیونی رشید و همیشه در صحنه به خاطر ایستادگی در برابر نظام سلطه و کشورهای مدعی حقوق بشر با تحریم های ظالمانه از جمله تحریم داروهای حیاتی و پژوهشی رو به رو شده است.

حجت الاسلام شفیعی اظهار داشت: ما که انقلاب اسلامی را بنیان گذاشتیم باید در ادامه از دستاوردهای آن دفاع و دشمن را به زانو درآوریم که لازمه این مسأله، خودباوری است.

وی ادامه داد: وقتی می خواهیم وابسته به نفت و اقتصادمان مصرف گرا نباشد، در برابر نظام سلطه و واردات بی رویه بایستیم و اجازه ندهیم از اقتصاد به عنوان یک حربه علیه ما استفاده و وادار به تسلیم نشویم، باید وارد عمل شده و با تولیدات، بازار داخلی کشور را کنترل کنیم.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با حمایت از کالای ایرانی ابراز داشت: با شعار سال جدید تکلیف رهبری بر دوش تولیدکنندگان نهاده شد؛ از این رو مراکز تولیدی باید کیفیت کالاهای ایرانی را افزایش دهند.

این مقام مسؤول گفت: امروز روزی است که نخبگان و گروه های مرجع باید در صف اول حمایت از کالای ایرانی باشند و با حمایت از چنین کالایی غیرت و ایستادگی خودمان را در برابر استکبار به نمایش خواهیم گذاشت و دست هموطنان را در عرصه های مختلف تولیدی به محکمی فشار دهیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات