۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۶۰۳۷۷
نماینده مجلس:

استفاده مردم از کالاهای داخلی به پیشرفت اقتصاد کشور کمک می کند

امیری با اشاره به این که اعتماد و استفاده مردم از کالاهای داخلی می تواند به اقتصاد کشور کمک کند، گفت: تولیدکنندگان داخلی باید در کیفیت و ارائه کردن محصولات خود دقت بسیار بالایی داشته باشند.
امیری

حسین امیری نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: در چند سال اخیر محور اصلی اقتصاد، تولید داخلی است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مقام معظم رهبری تولید داخلی است، تصریح کرد: کلید حل مشکلات در تولید و استفاده از محصولات داخلی است.
نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که حمایت کردن همه مردم و مسؤولان از تولیدات داخلی فضای اشتغال را در کشور فراهم می کند، افزود: چرخ تولید داخلی با همکاری همه مردم جامعه به حرکت می افتد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان وظیفه دارند محصولات با کیفیت به بازار عرضه کنند، خاطرنشان کرد: کیفیت اجناس بسیار مهم و اساسی بوده و رقابت با بازارهای جهانی سبب شکوفا شدن اقتصاد کشور است. 

امیری با اشاره به اینکه اعتماد و استفاده مردم از کالاهای داخلی می تواند به اقتصاد ملی کشور کمک کند، اظهار داشت: تولیدکنندگان داخلی باید در کیفیت و ارائه کردن محصولات خود دقت بسیار بالایی داشته باشند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با خرید نکردن اجناس خارجی می توانند رونق اقتصادی در کشور ایجاد کنند، گفت: استفاده از کالاها و حمایت از محصولات داخلی دشمنان را شکست می دهد./۹۷۰۷/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات