۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۶۰۳۷۰
رییس اوقاف و امور خیریه همدان:

طرح آرامش بهاری فرصت مناسبی برای تبلیغ دین است

حجت الاسلام حسنی گفت: یکی از مهم ترین ویژگی های طرح آرامش بهاری انس جوانان با مبلغان و روحانیان به شمار می رود.
آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان آرامش بهاری در همدان

حجت الاسلام سید علی حسنی رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به طرح آرامش بهاری در شهر همدان بیان داشت: سال 97 هشتمین سالی بود که در همدان طرح آرامش بهاری اجرا و میزبان مسافران و مردم همدانی بود.

وی تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در 10 بقعه شاخص شهر همدان میزبان زایران ایام نوروز بود و مردم همدان و زایران نوروزی در لحظه تحویل سال میزبان 5 بقعه شاخص که امکان برگزاری این مراسم را داشتند از جمله امام زاده حسین واقع در میدان امام خمینی(ره)، امام زاده عبدالله ، امام زاده محسن در روستای امام زاده کوه، امام زاده علی در میدان بابا طاهر بودند.

رییس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: غرفه های کودک و نوجوان، سلامت، مشاوره مذهبی، مشاوره امور خانواده، پاسخ گویی به مسایل شرعی و برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان با رویکرد دینی از عمده فعالیت های این طرح در همدان بود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مبلغان در ایام نوروزی خاطرنشان کرد: 16 مبلغ در همدان به فعالیت تبلیغی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر می پرداختند و تا یک ساعت بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء در محل مخصوص روحانی در امام زاده حضور داشتند.

حجت الاسلام حسنی با اشاره به گفتمان های مبلغان با جوانان و نوجوانان بیان کرد: یکی از مهم ترین ویژگی های طرح آرامش بهاری انس جوانان با مبلغان و روحانیان به شمار می رود، بنده شاهد این مساله بودم که جوانان و نوجوانان چقدر از مباحثه با روحانیان و مسایل دینی لذت می برند.

وی در ادامه افزود: این طرح در سال 97 با وجود آیتم ها و جذابیت های بخش کودک نوجوان توانست به خوبی میزبان مردم شهر همدان و مسافران نوروزی در همدان باشد.

حجت الاسلام حسنی در پایان با اشاره به راه اندازی تور گردشگری اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: راه اندازی تور گردشگری با عنوان شناسایی وقف و معرفی بقاع شاخص در همدان با همکاری شهرداری توانست میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشد./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات