۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۶۰۳۳۶
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

هنر انقلابی ابزار مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای صدور پیام های خود از هنر انقلابی بهره می برد، گفت: هنر انقلاب اسلامی ابزاری مهم و کارآمد در ترویج و تببین ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی در دنیا است.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نظام دینی اسلام است، خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام سرشار از حرکت های مجاهدانه، علمی و دینی پیامبراکرم(ص) است و نمایش نامه ها و فیلم نامه های ارزشمندی از تاریخ اسلام، قصص قرآنی، زندگانی ائمه معصومین، غزوات و شیوه های تبلیغی دین مبین اسلام تهیه شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مجموعه ای از نمایش نامه ها و فیلم نامه ها در تاریخ اسلام و ایران از زندگانی حضرت ختمی مرتبت وجود دارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است و امام و رهبری به نقش هنر، سینما و هنر متعهد به اسلام تأکید داشته و چنین هنری را تأیید کرده اند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تنها رهبری در جهان است که با اصحاب رسانه، شعر، ادبیات، سینما و موسیقی انقلاب مأنوس و مرتبط و در عین حال آشنا است.

حجت الاسلام سپهر ادامه داد: هنر متعهد در تاریخ انقلاب اسلامی کاشته شد و در 40 سال اخیر به ثمر نشست که نشان صدق چنین سخنی تولید ده ها فیلم سینمایی از قصص پیامبران همچون یوسف پیامبر، اصحاب کهف، تنهاترین سردارد، امام رضا(ع) و امام علی(ع) و نیز فیلم های مرتبط با دفاع مقدس است.

وی ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای صدور پیام های خود از هنر انقلابی بهره می برد که خوشبختانه در دوران انقلاب اسلامی به چنین مسأله ای توجه شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هنر انقلاب اسلامی به دست آمده از اسلام، امام، رهبری و اندیشه های آن دو بزرگوار است، افزود: هنر انقلاب اسلامی ابزاری مهم و کارآمد در ترویج و تببین ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی در دنیا است و یک ضرورت برای نظام و انقلاب به شمار می آید.

مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بالاترین سخن درباره هنر انقلاب رهنمود رهبر معظم انقلاب است که تئاتر را منبر و فراتر از آن بیان کرد.

حجت الاسلام سپهر اظهار داشت: هنرمندان؛ ظرافت ها و حساسیت های جهان اسلام را به همان اندازه که هالیوود در تحریف ارزش ها و باورهای جهان اسلام تلاش می کند، درک کنند تا هنر انقلابی با تولیدات مفید به مقابله و خنثی سازی توطئه ها و هجمه های فرهنگی هنری بپردازد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات