۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۶۰۲۸۵
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

حمایت از کالای ایرانی نیازمند فرهنگ سازی است

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال با حرف و برگزاری همایش و سمینار محقق نمی شود، گفت: فرهنگ سازی مهمترین نیاز امروز کشور برای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است.
حجت الاسلام یدالله رحمانی

حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به نامگذاری هر ساله از سوی رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: این نامگذاری خط مشی سالانه کشور، مسؤولان و مردم را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق شعار سال وظیفه همگانی است، گفت: نامگذاری های سالانه از سوی رهبر معظم انقلاب متناسب با مهمترین نیازهای روز جامعه و کشور صورت می گیرد که اگر مورد توجه جدی عموم خصوصا مسؤولان قرار گیرد، مشکلات جامعه خود به خود برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: مهمترین نیاز امروز کشور ساماندهی امور اقتصادی است؛ شرایط امروز کشور در امور اقتصادی مناسب نیست که می طلبد همگان برای رفع مشکلات وارد میدان عمل شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن همه توان خود را برای بر هم زدن امور اقتصادی کشور به کار گرفته است، افزود: جنگ امروز کشور با دشمن در عرصه امور اقتصادی است و حرکت در مسیر تحقق شعار سال بهترین راهکار برای پیروزی در این جنگ است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه تحقق شعار سال با حرف و برگزاری همایش و سمینار محقق نمی شود، تصریح کرد: فرهنگ سازی مهمترین نیاز امروز کشور برای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه تا در کشور گفتمان سازی صورت نگیرد، فرهنگ سازی محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد: باید گفتمان غالب کشور به سمت حمایت از کالا و تولید ملی حرکت کند که اگر این شد، خود به خود نیز فرهنگ سازی صورت می گیرد.

وی نقش حوزه های علمیه در تحقق شعار سال را غیر قابل انکار دانست و ادامه داد: طلاب حوزه های علمیه باید با گفتمان سازی در جامعه، فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را رواج دهند که اگر این فرهنگ سازی صورت گرفت، خود به خود بسیاری از مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید ظرفیتهای کشور شناسایی و به خوبی به مردم عرضه شود، افزود: باید از هر گروه و قبیله ای هستیم، در سایه ولایت فقیه حرکت کنیم و با کار و تلاش شبانه روزی به فکر ارتقاء جایگاه ایران عزیز باشیم و این دست یافتنی است./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات