۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۶۰۲۵۵
امام جمعه همدان:

آل سعود با حمایت از اسرائیل غاصب چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داد

آیت الله طه محمدی گفت: عربستان به خوبی چهره خود را با حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل به جهان نشان داد، از پیش نیز ما اعتقاد بر این داشتیم که آل سعود دست نشانده استکبار جهانی است.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال ۹۷ بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی یک وظیفه همگانی است و باید همه مردم در این راستا تلاشی جهادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تولید کنندگان باید کالای با کیفیت تهیه کنند گفت: وظیفه تولید کنندگان داخلی در راستای تحقق شعار سال ۹۷، تولید با کیفیت کالا است، مبادا عده ای به فکر سود بیشتر باشند و از تولید کالای با کیفیت خودداری کنند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: اگر کالای مرغوب به دست مردم برسد و مردم از این کالا حمایت کنند به تحقیق چرخ تولید داخلی به حرکت در آمده و مردم نیز با حمایت از تولید داخل به فرزندان ایران نعمت امنیت شغل را هدیه می کنند.

وی در ادامه افزود: قاچاق کالا یک فساد بزرگ است اما نباید از گناهان دیگر غافل شویم، اسراف در مصرف و نداشتن الگوی صحیح مصرف نیز خود گناه و فسادی بزرگ به شمار می رود.

آیت الله طه محمدی ابراز داشت: عربستان به خوبی چهره خود را با حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل غاصب به جهان نشان داد، از پیش نیز ما اعتقاد بر این داشتیم که آل سعود دست نشانده استکبار جهانی است.

وی در ادامه افزود: سوریه، عراق، یمن، میانمار، مصر، لیبی و هرکجایی که خون کسی به نا حق ریخته می شود رد پای استکبار جهانی در آن آشکار است، سوال اینجا است آل سعود از یک طرف قرآن چاپ می کند و از طرفی کشورهای همسایه را به خاک و خون می کشد و این نشانه از نفاق این حکومت استکباری است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان عنوان کرد: عربستان با تفرقه فقط سبب داغ شدن بازار دشمنان شده و با پول می خواهد اصل اسلام را عوض کند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب می فرماید آمریکا و دست نشاندگان این حکومت غاصب به دنبال از بین بردن اسلام و ارزش های الهی و انسانی هستند.

وی در ادامه افزود: همه مسلمانان وظیفه دارند با مظاهر فساد مبارزه کنند، مبارزه با استکبار، مبارزه با اسراف و تبذیر، مبارزه با خوی اشرافی گری مهم ترین وظیفه ما است.

آیت الله طه محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به مساله خشکسالی خاطرنشان کرد: همدان در مساله کم آبی از استان های دیگر وضعیت بهتری دارد اما با توجه به آب سد اکباتان همدان متوجه می شویم باید در مصرف این مایه جاودانگی حد اکثر صرفه جویی را داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به ضررهای فضای مجازی در جامعه اظهار داشت: دولت باید جلوی مشکلات فضای مجازی را با کنترل بگیرد، همانطور که دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال ضربه زدن به مراکز حساس همچون دفاتر ایمه جمعه بود باید جلوی مشکلات بعدی گرفته شود./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات