۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۶۰۲۱۴
نماینده مجلس مطرح کرد؛

ضرورت حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان اولین کسانی هستند که باید به حمایت از کالای ایرانی اهمیت دهند، گفت: دولت می تواند با حمایت از تولیدکنندگان و مهیا کردن تسهیلات آسان برای مردم، نقش موثری در محقق شدن شعار سال داشته باشد.
حمزه

احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: شعار اقتصادی که مقام معظم رهبری در نظر گرفته اند برای عمل کردن مردم و همه مسؤولان است.

وی با بیان اینکه مسؤولان اولین کسانی هستند که باید به حمایت از کالای ایرانی اهمیت دهند، افزود: حمایت از تولیدکنندگان و مهیا کردن تسهیلات آسان، می تواند نقش موثری در محقق شدن شعار سال داشته باشد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نبودن کالاهای خارجی در بازار و رقابت با بازارهای جهان می تواند انگیزه تولیدکنندگان را بالا ببرد، تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق بوده و باید جلوی این آفت گرفته شود.

حمزه با بیان اینکه دولت با ارائه کردن تسهیلات آسان برای خرید اجناس ایرانی می تواند به یاری مردم بشتابد، خاطر نشان کرد: استفاده و حمایت کردن مردم از کالاهای داخلی سبب تولید بیشتر و ایجاد اشتغال در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه کیفیت تولیدات داخلی بسیار اهمیت دارد، اظهار کرد: کیفیت بالا سبب رقابت با بازارهای جهان می شود و تولیدکنندگان با ارائه محصولات با کیفیت اعتماد مردم و بازارهای جهانی را به خود جلب می کنند.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تبلیغات کالاهای داخلی و آشنا شدن مردم با محصولات ملی می تواند به چرخه تولید کشور کمک کند، در پایان گفت: مردم عزیز ایران اسلامی با تحریم کردن کالاهای خارجی و تبلیغ کردن اجناس داخلی در مجالس های خصوصی خود کمک بزرگی به چرخه تولیدات داخلی می کنند./۹۷۰۷۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات