۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۶۰۲۱۳
حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم:

کسانی شعار عدالت بدهند که حسن عمل دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعیان احقاق عدالت در کشور که در سال‌های پیش دارای مسؤولیت بودند را مورد انتقاد قرار داد و گفت: تخلفات و جرایم این افراد به حد نصاب خود رسیده است.
مصباحی مقدم

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سوء استفاده از واژه عدالت به وسیله مسؤولان گذشته را مورد انتقاد قرار داد و گفت: شعار عدالت را بسیار شنیده‌ایم ولی کسانی که امروز ادعای بی‌عدالتی دارند در دوران مسؤولیت خود توانستند عدالت را برقرار کنند؟

وی ادامه داد: عدالت در آن دوران محقق نشد؛ البته اقداماتی مردم پسند صورت گرفت ولی کوتاه مدت و نمایشی بود؛ اما اقدامات اساسی که سبب ریشه کن شدن فقر باشد را شاهد نبودیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در دوران این افراد اشتغال پایدار به وجود نیامد، و محرومیت از کشور زدوده نشد، مردم یارانه بگیر شدند و دستشان برای گرفتن کمک‌های پی در پی دراز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم تصریح کرد: کسانی حق دارند شعار عدالت بدهند که بتوانند حسن عمل خود را نسبت به اجرای عدالت در زمان مسؤولیت خود ثابت کنند.

وی توضیح داد: هدف این افراد فرافکنی است؛ سعی دارند مردمی را که از برخی از کارهای این افراد رضایت دارند را پشت سر خود جمع کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان از قوه قضائیه خواست: این قوه سریع‌تر دست به کار شود و با توجه به اینکه تخلفات و جرائم چنین اشخاصی به حد نصاب خود رسیده است به آن‌ها رسیدگی شود و افکار عمومی در جریان آن قرار گیرند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات